VIDEO/FUEGO - Poveşti la gura sobei, istorisiri în care a transmis gânduri bune pentru toţi românii, "Poveşti de Crăciun", Radio Naţional FM, 25 decembrie 2014

FUEGO - Poveşti la gura sobei, istorisiri în care a 
transmis gânduri bune pentru toţi românii, 
"Poveşti de Crăciun", 
Radio Naţional FM, 24 decembrie 2014


Azi de Crăciun, pentru c-am "fost cuminţi anul acesta" Moşu' a fost darnic şi-a venit la noi "cu cele mai frumoase şi mai dorite" daruri. Şi ne-a transmis şi un mesaj, la radio Naţional FM, cu "poveşti la gura sobei", istorisiri în care a transmis gânduri bune pentru toţi românii:
"Eu îmi doresc multa liniste şi tot ce-i mai bun posibil pentru voi.
Pentru că le-am spus tuturor celor ce m-au întrebat ce este mai important în meseria de artist cu norma întreagă de dăruire, că esenţial e publicul, am în dar pentru voi câteva momente cu mine, apariţii şi cadouri muzicale pe ritm de colindă.
Și vă mai spun un lucru. Consider că sărbătoarea-i mai plină și mai completă, atunci când ne aflăm acasă, alături de ai noștri, adunând amintirile, cerând liniște și blândețe.
De vrei să știi ce-am în suflet și în gând, și pe scenă și în mesajele muzicii mele, întreabă-mi admiratorii. Ei îți vor povesti totul pentru că, la rândul meu, le ofer totul la scenă. Vă mărturisesc că e o plăcere să dau autografe, să fiu în mijlocul celor pentru care mă pregătesc, cânt cu ardoare și, în cele din urmă, trăiesc ca artist.


Și oricât de obosit aș fi, oricât ar fi drumul de greu, nu-i dezamăgesc pe cei ce vor să fie aproape de mine. Și-i mare lucru să vezi priviri care se luminează la vederea ta. Să vezi mâini îndurerate care-și împlinesc bucuriile când îți strâng mâna ta. Să privești ochi în lacrimi doar pentru că tu ai reușit sa le spui un simplu – BUNĂ SEARA.
Țară frumoasă, România mea, îți mulțumesc pentru oamenii tăi mari la suflet și-ți promit că tuturor le voi povesti despre Crăciunul tău, așa cum mi l-ai inspirat tu mie!
Am împărţit bucuria sărbătorii cântecului românesc cu pace, linişte şi-un gând mai bun, la ceas de împăcare cu sine şi cu cei din jur. Aduc Crăciunul mai aproape de sufletul tuturor celor ce simt şi trăiesc româneşte, iubind arta, cultura şi valorile acestui popor cu adevărat ales de Dumnezeu. Patriotismul, simţămintele autentice, a gândi şi a trăi cu limba ta, cu valorile neamului şi ale spaţiului în care te-ai format şi care te-a desăvârşit, aducându-te în pragul în care semeţ te situezi, e o binecuvântare, o necesitate, un fapt ce ar trebui să fie specific tuturor.


Dragii mei, Crăciunul să ne fie românesc, cu ce-i mai bun pe masă, cu cei dragi împreună, dar cel mai important, cu cei mai bun în suflete, cu muzică, veselie şi linişte. Poveşti să invocăm, mai calzi să fim şi să încercăm să păstrăm minunile ce ne-au fost date special pentru aceasta vreme, pe parcursul întregului an.
Îmi doresc pentru voi, sărbători în care să trăiţi clipa, să uitaţi pentru câteva zile de griji, să fiţi împăcaţi şi iubiţi de zâmbete, blânzi, cu sufletul deschis, primitori de colindă.
Urmăriţi așadar cu plăcere ceea ce v-am oferit eu drept cadou pentru aceste sărbători pe care le vreau, pentru toți, acasă, alături de cei dragi, într-un Crăciun luminat, de Rai colindat!"
Paul Surugiu - Fuego


Crăciun fericit, prieteni dragi! Să puneţi bucuria sub semn de-ocrotitoare adăposturi al sfântului Crăciun cel românesc, cu inimi revărsate-n pace şi iubire, din sufletul plăsmuitor de idealuri, preeminent mai reflectat în vorbe şi în gesturi, când clipele pulsează fericirea, păstrându-le magia în propriul univers, găsindu-vă pe toţi la ceas de sărbătoare mai calzi, mai darnici şi mai buni. Să aveţi Sărbători luminate!
Audiţie plãcutã, tuturor!
Fan Club Fuego Romania


Publicat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger