FUEGO – “Românie de aur, te port acum și-n costumele mele concepute de doamna Doina Levintza”, FUEGO MUSIC Official, 4 decembrie 2014

FUEGO – “Românie de aur, te port acum și-n costumele mele 
concepute de doamna Doina Levintza”, 
FUEGO MUSIC Official, 4 decembrie 2014


“Probabil că m-ați văzut deja în noile piese de artă concepute de doamna Doina Levintza. Nu știu, dar credeți-ma că nu-i ușor să porți pe tine o întreagă istorie a spațiului românesc, cuprinsă de frământările neamului, de inspirația acestuia și de tradiția atât de autentică.

Deci se apropie Crăciunul, prieteni buni, și-s entuziasmat că ne revedem și că vă pot arăta și vouă ce minuni a creat Doina Levintza. Povestea-i simplă, așa cum e și sufletul românesc. 



Zeci de costume populare vechi, de peste 100 de ani, din toate zonele reprezentative ale României, au intrat în inspirația creatoare a doamnei Levintza si s-au așezat pe costumele mele pentru a făuri o Românie mare, colorată și unită de cântec.


E ușor să cânți, cu atât mai mult când îți place, dar când porți legende pe tine și când muzica pomenește despre tot ce-i mai sfânt în țara ta, devine toată munca ta o responsabilitate puternică. Acum vreau să vă mai spun ceva. 

Eu niciodată n-am lăsat la voia întâmplării ce simt, cu ce port, cu ce spun și ce vreau să transmit. 



Românie de aur, te port acum și-n costumele mele și mă bucur să știu că te-ai confesat din dorurile artei tale populare, pentru a face împreună, în complicitate, un Crăciun amplu românesc. Iar voi, prieteni, trebuie să ne așteptați. 

Avem cântece noi, decor magic, de zici că-i în filmele de sărbători și desigur, eu. Asta dacă nu mă uit pe parcurs.”

Paul Surugiu – Fuego
4 decembrie 2014


"Aici e cumpăna fântânii,
Aici mi-am îngropat străbunii,
Aici părinţi-mi sunt aproape,
Aici am munţi, pâduri şi ape."
("Veniţi acasă" - Carmen Aldea Vlad)

Aplaudăm susţinut colaborarea ta cu un alt simbol artistic de geniu, Doina Levintza, o forţă creatoare fascinantă, cu mult har, stil şi expresivitate în frumos şi armonie, semnatara scenografică a sute de spectacole, pentru care a creat decoruri şi costume, un univers ce-a învăluit în magie scenele teatrelor şi pasarelelor de modă. Premiile pe măsura artei. Rezultatul senzaţional! Genială inspiraţia pentru costumaţiile acestui turneu din motivul străvechi tradiţional românesc, o valenţă plină de originalitate şi rafinament, o nouă tendinţă garantată prin unicitatea obiectelor vestimentare handmade, ce accentuează tema spectacolului eveniment "Crăciunu' nostru-i românesc!". E ca şi cum, prin acest simbol tradiţional - costumul popular, ideat prin vizionara creaţiilor, aduci pe scenă întreaga Românie - cu toată frumuseţea ei şi dragostea ta pentru talentul meşteşugului popular şi secretele broderiei unice în lume, transmise din generaţie în generaţie de artiştii artizani de la sate. 


Pentru asta, vă felicităm, cu respect! 

Peste doar 3 zile, din 7 decembrie, vei da startul turneului tradiţional de colinde şi cântece de iarnă - "CRĂCIUNU' NOSTRU-I ROMÂNESC!", cu 2 ore de muzică live, decor de poveste, costume care aduc pe scenă portul tradiţional românesc, cules din fiecare zonă a României şi aplicat original şi armonios în expresivitatea creaţiilor vestimentare, cu cele mai îndrăgite colinde din repertoriul tău, premiere de pe noul album care va fi lansat în traseul spectacolului - eveniment regizat de tine, care va străbate cu alai de sărbătoare ţinuturile legendare româneşti, de la est la vest, pân' la nord şi-ntoarcere-n final spre sudul ţării. 

Complicitatea din partea publicului a existat şi va exista întotdeauna în spectacolele tale şi manifestarea ei, atât de naturală, te-a emoţionat şi te va emoţiona enorm. 

Succes, ţie şi echipei tale, puteri creatoare şi drumul bun să vă poarte spre bucuria celor ce v-aşteaptă!

Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger