FUEGO - “Muzica părinților de acum va fi muzica tinerilor din viitor”, FUEGO MUSIC Official, 13 decembrie 2014

FUEGO - “Muzica părinților de acum va fi muzica tinerilor din viitor”, 
FUEGO MUSIC Official, 13 decembrie 2014


“Am redescoperit, de când cu acest turneu național, că-mi place și mie piesa ÎMPODOBEȘTE, MAMĂ , BRADUL!”. Probabil râdeți, nu, că doar eu mi-s compozitorul? Ei bine, am cântat-o de atât de multe ori în 13 ani încât, la un moment dat, nu mai aveam aceeași tragere de inimă, cu atât mai mult cu cât eu am peste 100 de cântece speciale, de sărbătoare, ample, sensibile, cu versuri speciale și melodicitate unică. Dar bradul a devenit ca o emblemă pentru mine.
Dragilor, nu mă deranjează! Îmi face plăcere să știu asta atât timp cât toată lumea cunoaște piesa, inclusiv glumeții, care, de bine de rău, îi știu toate versurile. Anul acesta, în turneu, o am inclusă în program. Nu vă vine să credeți ce reacții. La final, spectatorii, la autografe, vor tot piesa asta. N-am mai spus-o până acum, dar eu chiar sunt fericit că o Românie întreagă mă percepe cu acest cântec simplu.


Da, am 9 albume de colinde, da, unele sunt mult mai frumoase, da, am aproape 600 de piese în toată cariera mea, dar ei vor bradul. Știu că-i exotic și mai știu că-i sincer. Și, cu bune și rele, merge exact unde trebuie. În sufletele celor ce iubesc muzica românească, ce au părinți pe care-i iubesc, ce cred în faptul că aceasta sărbătoare te unește cu credința, mereu acasă, cu brad împodobit! Și muzica părinților de acum va fi muzica tinerilor din viitor și tot așa generațiile se schimbă, dar muzica rămâne!
Bârlad, sunt în drum spre tine! ZI FRUMOASĂ!”
Paul Surugiu – Fuego
13 decembrie 2014

  
Asta da postare! Ne-am apucat de dimineaţa la pritocit poveşti şi la aşa piesă trebuie să povestim. Că piesa asta are o poveste, mult prea frumoasă ca să nu fie spusă, aici, pe pagina ta. Se făcea că erai în drum spre Moldova ta dragă, cu prieteni cum numai sufletul tău îi ştie sau îi ţine minte, şi te-a apucat aşa un dor, da mare dor de ai tăi dragi părinţi. Şi din poveste-n poveste pe drumurile României, versurile s-au scris, au venit din cer, cu tot cu dragostea ta pentru ei şi dorinţa nebună şi copilărească să-mpodobiţi bradul bucuriei. Departe fiind, visând la întâlnirea dragă, cu ruga-n suflet s-a născut povestea "Împodobeşte, mamă, bradul!" (titlul original este "Seara de Crăciun"), melodia ta de referinţă pentru sărbători. Să se-nţeleagă, că e sensibil pentru toţi şi dedicat părinţilor tăi, ai mei, ai noştri, ai tuturor. Aşa a fost... De-atâtea ori ne-ai spus-o şi ne-o spui şi azi! Videoclipul, ce a făcut istorie, magic, iar imaginile memorabile, prin prezenţa celor doi mari artişti, Irina Loghin - mama şi Gheorghe Turda - tatăl, care şi-au jucat rolul senzaţional, şi aţi reuşit, împreună, să transmiteţi mesajul iubirii, ce completează, ca prin farmec, minunea sărbătorii de Crăciun Orice familie, cu credinţă şi iubire, împodobeşte bradul, în fiecare an, îmbracă casa în haina sărbătorii, vestind, la fiecare ce-i păşeşte pragul, naşterea Domnului. Sub bradul tău, o să găseşti mereu cadouri mari sau mici, de suflet toate, de la noi... Pentru tine bradul este emblemă, noi mascotă-l numim, tot ăsta-i înţelesu', dar cert e că-l cântăm, îl ascultăm şi bradul îl împodobim pe muzica şi versul lui. Zi cu lumină de sărbătoare să ai!
Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger