FUEGO – „Cu vânt la pupa ne-am îmbarcat la colindat!”, FUEGO MUSIC Official, 7 decembrie 2014

FUEGO - „Cu vânt la pupa ne-am îmbarcat la colindat!”, 
FUEGO MUSIC Official, 7 decembrie 2014


„Cu vânt la pupa ne-am îmbarcat la colindat! Plecăm în turneul care o să vă aducă un strop de sărbătoare ! Două săptămâni în care, în fiecare zi, vom redescoperi ce special e Crăciunul românilor! 


Secret de culise - avem atâtea surprize pregătite pentru voi, încât abia am mai încaput noi. 

Drumurile ne așteaptă, dar suntem pe baricade pentru a reînvia acel Crăciun de cândva, de prin vremi, cu muzica frumoasă şi poveşti cât pentru încă o sută de ani! 

Iarna-i blândă încă, am plecat pe ploaie, brad împodobit n-avem, nici măcar dintr-acela parfumat, dar ne-om descurca!



Drobeta, venim spre tine! Zi de vis!“

Paul Surugiu – Fuego
7 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger