FUEGO - „Întotdeauna o aparitie televizata e o provocare, un test pe care vreau sa-l trec cu bine”, FUEGO MUSIC Official, 24 mai 2015

FUEGO - „Întotdeauna o aparitie televizata e o 
provocare, un test pe care vreau sa-l trec cu bine”,
FUEGO MUSIC Official, 24 mai 2015


“E duminica iar si e întotdeauna prilej de bucurie si relaxare! Cu atât mai mult atunci când vremea de afara te binecuvanteaza!
Eu mi-am făcut frumos temele, după un weekend plin, si sunt gata sa va dau întâlnire la REALITATEA TV, de la ora 18.30.
Întotdeauna o aparitie televizata e o provocare, un test pe care vreau sa-l trec cu bine. Nu ca mi-ar displace, dar pur si simplu, vreau sa ofer ceva nou si sa fiu, pe cat se poate, cu muzica mea, la înălțime.
Așa ca nu ma ratati. Am pregătit in tolba, intr-un decor feeric de vara, cântece pe care știu ca le iubiti. Firesc, va daruiesc si “GOODBYE!”, piesa ce ma bucur ca prinde si se aude deja la radio!
Ulterior, de la 20.00, ne delectam cu omagiul adus maestrului Dragomir, pe Favorit!
Seara pe cinste!
Tineti-mi pumnii!”
Paul Surugiu - Fuego
24 mai 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger