FUEGO – “Oradea, iată-ne că am venit sa-ți aducem Crăciunul românesc așa cum știm noi mai bine!”, FUEGO MUSIC Official, 9 decembrie 2014

FUEGO – “Oradea, iată-ne că am venit să-ţi 
aducem Crăciunul românesc aşa cum ştim noi mai bine!”,
FUEGO MUSIC Official, 9 decembrie 2014


“Am ajuns și în ținutul solemn al Crișanei! Oradea, iată-ne că am venit sa-ți aducem Crăciunul românesc așa cum știm noi mai bine!

Colinda-i pregătită, surprize la purtător si starea sarbatorii, cea care vrem sa va rămână pana la Crăciun, este ingredientul de baza! 
Multumesc “LIBERTATEA”, partenerul media al turneului, pentru promptitudine şi implicare.



În exclusivitate, ei vor realiza un jurnal de turneu cu toate momentele şi orașele prin care trecem! 

Aşadar, orădeni de seamă, v-aștept!” 
Paul Surugiu – Fuego
9 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger