FUEGO - “Îmi place să fiu, simbolic, acel Moș Crăciun, care, cu prietenie, oferă lucruri simple, de ținut minte pentru veșnicie!”, FUEGO MUSIC Official, 26 decembrie 2014

FUEGO - “Îmi place să fiu, simbolic, acel Moș Crăciun, 
care, cu prietenie, oferă lucruri simple, 
de ținut minte pentru veșnicie!”,  
FUEGO MUSIC Official, 26 decembrie 2014


„Vedeți voi, Crăciunul ne bucură, ne linișteăte, în schimb ne și aglomerează, adunând uneori și câteva kilograme de la toate bunătățile specifice.
Cert este că-i tare bine și frumos să-ți revezi vechii prieteni, să pui noi amintiri deoparte și să faci ca timpul să se oprească în loc pentru a rememora experiențele ce te-au format!


Și-mi mai place ceva de Crăciun. Îmi place să fac cadouri, surprize, să fiu, simbolic, acel Moș Crăciun, care, cu prietenie, oferă lucruri simple, de ținut minte pentru veșnicie!
Voi ce-ați primit de sărbători?
Să avem clipe liniștite în continuare!”
Paul Surugiu – Fuego
26 decembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official 

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger