FUEGO - “Nu renunțați la vise, orice-ar fi!”, FUEGO MUSIC Official, 3 februarie 2015

FUEGO - “Nu renunțați la vise, orice-ar fi!”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 februarie 2015


“După ce-am înțeles ce trebuie să fac în viața mea, toate au decurs firesc. Am știut că trebuie să cânt și-am făcut tot posibilul ca visul meu să devină realitatea. De aici am învățat că atunci când ne dorim ceva, trebuie musai să luptăm. Să muncim, să construim, să evoluăm, să fim onești și să avem voință când ni se pare că toate drumurile-s închise pentru noi.


De asta pot spune că „TRĂIESC”. Am reușit ce mi-am propus până acum și cred că mai am suficient de multe în plan încât parcursul meu să fie în continuare acea poveste frumoasă pe care mi-o imaginam când eram copil și doream să cânt, așa ca marii artiști de la televizor, pe scene și să încânt lumea.
Despre asta e vorba în turneul meu din aprilie. Despre tot ce-am făcut până acum mai bun! 


Cu oameni, cu vise, cu inspirații și cu toată muzica care îmi este, practic, cea mai importantă bogăție. De pe 20 până pe 30 aprilie, colind țara și vă povestesc, cu cântec, istoria mea, existența și parte din cele mai mari satisfacții ale mele, izvorâte din încăpățânarea de a da frâu liber visării, prin muncă și determinare. 

Nu renunțați la vise, orice-ar fi!”

Paul Surugiu - Fuego
3 februarie 2015

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger