FUEGO – “La mulţi ani, mama, omul meu de bază, lumina mea pe mai departe!”, FUEGO MUSIC Official, 17 decembrie 2014

FUEGO – “La mulţi ani, mama, omul meu de bază,
 lumina mea pe mai departe!”, 
FUEGO MUSIC Official, 17 decembrie 2014


“De ani şi ani colind prin ţară. De fiecare dată, această zi, 17 decembrie, mă prinde alene pe drumuri. Zău că n-aş avea nici o dezamăgire, dacă astăzi nu ar fi momentul în care celebrez, cu toată fiinţa mea, sensul de a merge mai departe, glasul şi ochii ce m-au dojenit şi m-au format. Pe mama!
Cred că orice copil se simte mişcat de trăirile legate de mama. Eu mi-aduc aminte de sacrificiile sale, de vorba, de visele construite împreună, de ea şi tata, de ce-ar fi fost să fie dacă n-ar fi fost, de ce e pentru că a fost!


La mulţi ani, mama, omul meu de bază, lumina mea pe mai departe! N-ai Facebook, dar îţi mulţumesc că mă faci, zi de zi, să mă trezesc cu bucuria acelui copil care a ajuns artist datorită mamei sale! Îţi mulţumesc!”
Paul Surugiu – Fuego
17 decembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger