FUEGO – “De vrei să ştii ce-am în suflet şi în gând, şi pe scenă şi în mesajele muzicii mele, întreabă-mi admiratorii”, FUEGO MUSIC Official, 9 decembrie 2014

FUEGO - “De vrei să ştii ce-am în suflet şi în gând, 
şi pe scenă şi în mesajele muzicii mele, 
întreabă-mi admiratorii”,  
FUEGO MUSIC Official, 9 decembrie 2014
  

“De vrei să ştii ce-am în suflet şi în gând, şi pe scenă şi în mesajele muzicii mele, întreabă-mi admiratorii. Ei îţi vor povesti totul pentru că, la rândul meu, le ofer totul la scenă. Vă mărturisesc că e o plăcere să dau autografe, să fiu în mijlocul celor pentru care mă pregătesc, cânt cu ardoare şi, în cele din urmă, trăiesc ca artist. 


Ce-i drept, aseară, orădenii m-au lăsat fără cuvinte. Într-o sală plină până la refuz, au scandat, au aplaudat, iar eu nici n-am mai prididit să le mulţumesc pentru asta. Şi oricât de obosit aş fi, oricât ar fi drumul de greu, nu-i dezamăgesc pe cei ce vor să fie aproape de mine. Şi-i mare lucru să vezi priviri care se luminează la vederea ta. Să vezi mâini îndurerate care-şi împlinesc bucuriile când îţi strâng mâna ta. Să priveşti ochi în lacrimi doar pentru că tu ai reuşit sa le spui un simplu – “BUNĂ SEARA”.



Tineri, copii mici, oameni cu experienţe peste bagajul vremilor, laolaltă mă fac de fiecare dată împlinit. Poate şi de asta îmi plac la nebunie aceste turnee naţionale. Pentru că revin în mijlocul vostru. Aş sta mai mult tot timpul, să povestim, dar teamă mi-i că nu pot ajunge în celălalt oraş.



Ţară frumoasă, România mea, îţi mulţumesc pentru oamenii tăi mari la suflet şi-ţi promit că tuturor le voi povesti despre Crăciunul tău, aşa cum mi l-ai inspirat tu mie! 



Zi de vis să aveţi!”

Paul Surugiu - Fuego
9 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger