FUEGO – „Am încheiat cu bucurii o noua etapa, celebrand in colinda Craciunul romanesc si am fost extraordinar de fericit sa va reintalnesc”, FUEGO MUSIC Official, 23 decembrie 2014

FUEGO – „Am încheiat cu bucurii o noua etapa, 
celebrand in colinda Craciunul romanesc 
si am fost extraordinar de fericit sa va reintalnesc”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 decembrie 2014


„Ca in fiecare an, n-am suficiente vorbe cu mine ca sa va multumesc pentru tot. Am deschis toate cadourile de la voi, m-am bucurat pentru fiecare floare si am trăit cu toată vibratia mea, aplauzele si energia venite din partea voastra. Mă simt iubit si pentru tot ce-mi oferiti, aveți întreaga mea recunostinta! 


Am încheiat cu bucurii o noua etapa, celebrand in colinda Craciunul romanesc si am fost extraordinar de fericit sa va reintalnesc. 

Tot ce mi-ați oferit am asezat deja sub brad, dar asta după ce l-am impodobit! Iată dovada: 





Probabil ca acum e rândul meu sa va ofer un dar de suflet.

Colinda-i colinda in ajunul Craciunului si pentru ca n-am ajuns la unii, iar alții poate ca vreți sa auziti din nou creațiile mele, va aduc o surpriza construită special pentru admiratorii mei si pentru toti iubitorii de frumos!

Pe principiul istorisirilor de la gura sobei, v-am pregătit o emisiune de colectie maine seara, in Ajun, pe NATIONAL FM, de la ora 18.00.

Aproape doua ore de muzica si " Povesti de Crăciun"! 




Multumesc echipei National FM pentru încredere si va îndemn sa nu ratati cadoul meu! Chiar merita! 

Maine, 24 decembrie, de la ora 18.00! 

Seara linistita!”


Paul Surugiu – Fuego
23 decembrie 2014

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger