FUEGO - „Craciunul de anul asta, pentru mine, înseamnă liniște si relaxare”, FUEGO MUSIC Official, 25 decembrie 2014

FUEGO - „Craciunul de anul asta, pentru mine, 
înseamnă liniște si relaxare”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 decembrie 2014


„Seara-i sfanta de Craciun, cand colinda omul bun, toate-s line pe pământ, viața este loc de cant!
Urari eu v-am tot facut, dar mi-am dat seama ca nu am primit colinda voastra. Așa ca va provoc la o colinda virtuală. V-am pregătit si covrigi! Bradul l-am impodobit, ca doar sunt cunoscut pentru asta!


Craciunul de anul asta, pentru mine, înseamnă liniște si relaxare. Mi-s tare fericit ca pot impartasi asta cu voi si știu ca aceasta sărbătoare, dincolo de farmecul ei, de urari siropoase, de luminite, mosi si beculete, are o putere de a ne aduce împreuna de nedescris.


Sa ne fie Craciunul o icoana de duminica, o clipa de neuitat! 
La multi ani!”
Paul Surugiu - Fuego
25 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official



Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger