FUEGO - "Scrisoare pentru sfârșit de an", FUEGO MUSIC Official, 31 decembrie 2014

FUEGO - "Scrisoare pentru sfârșit de an", 
FUEGO MUSIC Official, 31 decembrie 2014


Anii vin, se duc, cu de toate în ei, cu satisfacții, dezamăgiri, mari succese și oameni de ținut minte. La finele fiecăruia se potrivește parcă să facem bilanțuri. Eu nu sunt omul calculelor, e firesc, pentru că sunt artist, iar noi inovăm. Poate de asta acum, nu contorizez ce-a avut 2014. S-au așezat și-au avut, fiecare dintre ele, importanța lor.


Cum nu sunt mare fan al urărilor, nu pot decât să-mi doresc, pentru voi, ce vreau și pentru mine. Multă liniște și inspirație, calmitate și discernământ, zile senine, putere pentru a trece peste cumpene și sănătate pentru a răzbate alți ani, la fel de plini ca și cei de până acum.
Se cade, desigur, să vă și mulțumesc. M-ați răsfățat în 2014 cu dragostea voastră și mi-ați arătat, încă o dată, că mă pot baza pe voi. Suntem o familie, suntem o forța. Iar aici, pe FUEGO MUSIC Official, am pus bazele unei istorisiri frumoase despre noi.


Vă doresc să prețuiți viața, să vă iubiți pe voi și pe cei din jur, să acordați întâietate artei și să zâmbiți pentru toate cele ce vi se oferă, deloc întâmplător.
LA MULȚI ANI, PRIETENI!
HAI NOROC, 2015!"
Paul Surugiu - Fuego
31 decembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger