FUEGO - “În MAGAZINUL LUI MOȘ CRĂCIUN revin ori de câte vreau să-mi reamintesc cum e să te bucuri de tot ce-i simplu și frumos!”, FUEGO MUSIC Official, 27 decembrie 2014

FUEGO - “În MAGAZINUL LUI MOȘ CRĂCIUN revin
ori de câte vreau să-mi reamintesc cum e 
să te bucuri de tot ce-i simplu și frumos!”, 
FUEGO MUSIC Official, 27 decembrie 2014


„Fănei și Fănici, Ștefani și Ștefane, tuturor le doresc să aibă parte, azi, în a treia zi a epopeei numite Crăciun, de frumuseți de iarnă, de bucurii, daruri și petreceri pe măsură. Având cafeaua la purtător, ceva prieteni faini alături, mă uit la felul în care iarna s-a pus pe tors. Zici că cerne flori de lumină pentru a ne acoperi pe noi și pentru a ne arăta, în sfârșit, că-i sărbătoare!


Și mi-am dat seama de ceva dimineața asta, privind la fulgi. Că-i bine să redevenim copii, mai ales de Crăciun. Să ne lăsăm maturitatea la loc de păstrare în suflet și să fim din când în când copii, intrând în universul copilăriei.


Am găsit pentru voi și un instantaneu, la propriu, din spațiul în care nu există vârstă a copilăriei, MAGAZINUL LUI MOȘ CRĂCIUN, în care revin, ori de câte ori vreau să-mi reamintesc de cum e să te bucuri de tot ce-i simplu și frumos!”
Paul Surugiu – Fuego
27 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official 


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger