VIDEO/FUEGO - „Am simțit parcă un fior și mi-am dat seama că puterea din glas îi era văz”, FUEGO MUSIC Official, 23 decembrie 2014

VIDEO/FUEGO - „Am simțit parcă un fior și mi-am dat 
seama că puterea din glas îi era văz”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 decembrie 2014


„Nu mi se întâmplă des să plâng pe scenă. Acolo sunt emoții dar reușesc să mi le stăpânesc. În schimb aseară, la Ploiești, oricât am încercat eu să mă înfrânez, sentimentele au fost mai puternice decât rațiunea.
Și nu neapărat pentru că sala era plină până la refuz, pentru că publicul a cântat ori pentru că am primit o mulțime de flori și aplauze îndelungi, ci pentru că am avut parte de un moment emoționant pe scenă. Peste 900 de suflete, câți eram în sală, am avut parte de o lecție la care nici unul dintre noi nu se aștepta să fie atât de puternică.


Știam de zilele trecute că la spectacolul meu va veni o fată nevăzătoare, care are talent, cântă și mă admiră. Cu drag am invitat-o. Mai mult decât atât, din admirație, i-am promis și câteva materiale discografice. În schimb atunci când s-a urcat pe scenă, aseară, spunându-ne starea precară în care se află, felul în care se zbate pentru a trăi și mai presus de toate, că unica speranță stă în muzică, în speță în muzica mea, am fost cu toții înlăcrimați.


Ulterior, a cântat. Dumnezeiește. Limpede. Am simțit parcă un fior și mi-am dat seama că puterea din glas îi era văz, că ochii îîi erau de fapt sufletul și că nimic pe lumea asta, nu ne poate face să nu avem curaj, voință, zâmbet și determinare. La final, și eu, dar și sala nu ne-am mai găsit cuvintele. Lumina toată tăcuse în glasul ei, în povestea ei.


Cu o lacrimă pe obraz, am aplaudat și-am mers mai departe. Vedeți voi, uneori avem nevoie de atât de puțin pentru a fi fericiți, atunci când poate foarte mult ne-ar face cu adevărat împliniți!”
Paul Surugiu - Fuego
23 decembrie 2014


Mare moment! Profund! Intens! Or, însăşi măsurarea cu aducerea-aminte e prea puţină-n sens şi în trăire, dar ce-am simţit atunci, creat în recurenţa unui moment suprem, însemnă un etern.
În planul sorţii unui om - Nicoleta, străbătător durerii, sensul tragic al unui destin a fost învederat aseară de Fuego, prin lacrimi, sunet şi iubire.
A fost fără să vrea şi fără să-l voim, când omul Paul Surugiu, ieşit din el - artistul, a tresărit, văzând , în spatele suferinţei, al zâmbetului blând şi melancolic, un suflet mare înăuntru.
Şi nu l-a suprimat, dându-i lumină, prin ochii lui şi-ai noştri!
Şi-a luminat iubirea şi credinţa, în rezonanţa celor două voci!
Gândind, râvnim asemenea momente, ce nu le treci şi dacă vrei în neuitare, pentru că ne rămân şi le-amintim, prinse de suflet, marcate în intens tensional cu sentiment, în starea lor de pur, real şi-adânc de suflet.
Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official




Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger