FUEGO - „Craciun fericit, prieteni dragi si romani frumosi!”, FUEGO MUSIC Official, 25 decembrie 2014

FUEGO - „Craciun fericit, prieteni dragi si romani frumosi!”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 decembrie 2014


„Sa ne-avem bine astăzi, sa petrecem ca nicicand, sa fim liniștiti, iar reteta zilei sa fie exact așa cum o vrem!
Eu am ales azi, pentru început, Craciunul in familie. Cea adoptiva. Cu frații mei prin alianță, Ciprian si Irinuca, copii doamnei Irina Loghin, cu ea, cu mama si câțiva prieteni. 


Am stat la masa si ne-am rasfatat, desigur, cu tot felul de bunatati specifice, tradiționale, așa cum ne plac noua. 


Mosul a fost, cum era de așteptat, motanul, care-i hazliu si jucaus si aproape ca ne-a colindat.
Am zis mereu ca ziua de Crăciun înseamnă familie. 


Iar din ea faceți parte si voi, pentru tot sprijinul, apropierea, pentru mesajele ce mi-au invadat telefonul încă de ieri si pentru care m-am bucurat nespus!


La multi ani tuturor! Zi de poveste! Si nu uitati ca ma puteti vedea impreuna cu Doamna Irina Loghin la Neptun TV, de la ora 17.30, azi! Zi de magie!”

Paul Surugiu – Fuego
25 decembrie 2014

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger