FUEGO - „Orice reîntâlnire cu Teo este o încântare”, FUEGO MUSIC Official, 3 decembrie 2014

FUEGO -  „Orice reîntâlnire cu Teo este o încântare”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 decembrie 2014


“Crăciunul românesc iese așa cum ne-am propus. Are viață, culoare, deschidere și multă emoție doar pentru voi!
În lumea asta e loc pentru fiecare! Și nu spun asta pentru că aș fi neapărat un spirit pacifist, ci pentru că adevărul în sine este acela că oricine, oricum are poteca sa. Pe care poate crește și care-i dă, în fiecare moment, satisfacții și împlinire.
Și-am învățat și eu asta în timp de la toți oamenii speciali care mi-au ieșit în cale. Eu îmi iubesc colegii, le prețuiesc munca și consider că fiecare dintre noi are ceva de spus pentru publicul și pentru arta sa.

Printre colegi, cum e firesc, am și prieteni. Am și prieteni din zona aceasta, ce cuprinde arta ca formă de exprimare. Una dintre ei este TEO TRANDAFIR. CLAR DELIR! Orice reîntâlnire cu Teo este o încântare pentru că e acel om fain și ghiduș, care nu te lasă în pace până ce nu râzi, până ce nu rămâi uimit de nebunia sa frumoasă și de capacitatea de a captiva orice discuție. Ne știm de ani de zile, și pentru mine, orice revedere cu prietenii este o apă bună. Zău că mă deconectez de toate!


Așa-i și cu voi și orice reîntâlnire. NU UITAȚI, NE VEDEM CURÂND! ZI DE VIS!”
Paul Surugiu – Fuego
3 decembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official



Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger