VIDEO/Adevărata poveste din spatele piesei "Împodobește, mamă, bradul!" Află chiar de la Fuego, despre ce este vorba, antenastars.ro, 23 decembrie 2014

Adevărata poveste din spatele piesei "Împodobește, mamă, bradul!" 
Află chiar de la Fuego, despre ce este vorba, 
antenastars.ro, 23 decembrie 2014


Piesa "Împodobește,mamă, bradul!" semnată de Fuego a ajuns deja un colind clasic și de mare succes în România, care parcă de la an la an este din ce în ce mai ascultat în perioada sărbătorilor de iarnă. Melodia a are și un videoclip, ce a fost realizat de Fuego în colaborare cu Irina Loghin. Dar de unde a venit această idee și întreaga poveste a piesei, aflați chiar de cântăreț.


"Vreau să mulțumesc întregii echipe Antena Stars, dar în special Robertei, pentru că îți mărturisesc că datorită ei am reușit acest perteneriat. (...) Am ajuns acasă după un turneu istovitor și mi-am împodobit și eu bradul după 10 ani, azi-noapte pentru că mama face lucrul ăsta de atâția ani. 


Pentru că eu am atâtea concerte în decembrie, în luna sta de sărbătoare că nu prea am timp. Dar azi-noapte am ajuns și eu acasă și m-am bucurat că mi-am împodobit bradul", a declarat Fuego, la emisiunea "Răi da' buni", de la Antena Stars.


Sursa: antenastars.ro
23 decembrie 2014


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger