Mesaj de sărbători din partea lui FUEGO! Uite ce spune artistul, Ziarul „Libertatea”, 23 decembrie 2013

Mesaj de sărbători din partea lui FUEGO! Uite ce spune artistul, Ziarul „Libertatea”, 23 decembrie 2013


Fuego este unul dintre cei mai apreciaţi artişti de la noi. artistul, care se bucură de mare succes la public, a transmis un mesaj emoţionat de sărbători.

De sărbători, Fuego şi-a găsit timp să transmită un mesaj plin de încărcătură emoţională celor care au fost alături de el.



"Şi iată că a venit din nou Crăciunul. Urări se fac cu duiumul în această perioadă, în care, după părerea mea simplă, nu trebuie să fim mai buni, jucând un rol, trebuie să fim doar noi, aşa cum simţim.

Până la urmă, asta înseamnă Crăciun: să te bucuri de clipe, să fii natural şi să ai undeva, pe o gaură de cheie îndepartată, un răgaz de a o deschide şi de a pătrunde în ea cu tot ce-i mai curat şi mai pur în lumea asta: frumuseţea oamenilor apropiaţi, colinda, sinceritatea, gândul bun.

Am încheiat un turneu dificil, cu drumuri lungi, cu obstacole, oboseală şi stres, dar care mi-a adus satisfacţii enorme pe plan emoţional. Să stai pitit după cortină şi să priveşti cum oamenii intră în sală pentru tine, pentru bucuria pe care le-o pricinuieşti şi pentru muzica făurita de tine, în nopti făr’de somn, e o împlinire ce nu poate fi descrisă prea uşor în cuvinte.

Să intri apoi pe scenă şi să fii răsfăţat cu ropote de aplauze, cu surprize, flori, cadouri, mesaje, spectatorii cântând împreună cu tine, ridicându-se în picioare, e un vis împlinit. Cel puţin pentru mine. Poate că cel mai frumos cadou pe care mi l-am putut dori vreodată, de sărbători. În copilărie, în Turda natală, visam să cânt în faţa publicului, să fiu pe scenă, să strălucească reflectorul şi să pot dărui lumii o mică parte din sufletul meu.

Astfel, le mulţumesc tuturor celor care au venit în sala de spectacol, unii lăsând la uţă probleme şi dramele  din viaţa de zi cu zi, alţii făcând sacrificii, alţii dorind să primescă spiritual sărbătorii din cântec, să descopere astfel, ceea ce vine “ Din lumina unui Crăciun “: pacea, liniştea, bucuria, gândul bun şi împăcarea cu sine şi cu cei din jur. Şi pe lângă toate acestea, albumul meu de colinde şi cântece de Crăciun, pe care l-am lansat în fiecare oraş şi care sper că s-a ridicat la înălţimea aşteptărilor voastre.

I-am avut alături de mine în turneu pe membrii orchestrei de cameră, formată special pentru acest tur de forţă, toţi solişti la Filarmonica din Piteşti, conduşi de concert-maestrul Mădălin Sandu.

Le mulţumesc aşadar, lui Iulian, Isabelei, Ginei, lui Marian, Cristi şi Ilie, pentru că au fost alături de mine şi de echipa mea, impresarul Ioan Munteanu, sunetistul Costin Lungoci, departamentul tehnic Radu Dima şi Gheorghe Dosaru, aducând cu toţii, în toată luna decembrie, în ţinute create pentru noi toţi de imaginea modei românesti, Doina Levintza, Crăciunul mai aproape de sufletul tuturor celor ce simt şi trăiesc româneşte, iubind arta, cultura şi valorile acestui popor cu adevărat ales de Dumnezeu.

De acest Crăciun, mă simt un om împlinit. Îi am aproape pe cei ce mă învaţă cum să fiu cumpătat şi liniştit, dăruindu-mi prietenia dezinteresată, am o vârstă în care am acumulat, pe parcurs, experienţe şi imagini, poveşti şi zâmbete. Dar povestea nu ar fi completă daca nu aş avea publicul alături de mine.

Naşterea Domnului să o celebrăm aşa cum ştim noi românii cel mai bine, cu bunătăţi pe masă, cu bradul împodobit, cu cântece în surdină şi cu multă veselie. Iar pentru cei ce nu au măicuţe care să le împodobească bradul, să asculte în continuare melodia ce şi în acest an, după vreo 11 ani de la lansare, se aude în difuzoare, la televizor, pe oriunde, aşa simplă şi sensibilă cum e!

Dragii mei, Crăciunul să ne fie românesc, cu ce-i mai bun pe masă, cu cei dragi împreună, dar cel mai important, cu cei mai bun în suflete, cu muzică, veselie şi liniste. Poveşti să invocăm, mai calzi să fim şi să încercăm să păstrăm minunile ce ne-au fost date special pentru aceasta vreme, pe parcursul întregului an.

Îmi doresc pentru voi, sărbători în care să trăiţi clipa, să uitaţi pentru câteva zile de griji, să fiţi împăcaţi şi iubiţi de zâmbete, blânzi, cu sufletul deschis, primitori de colindă.

Să aveţi un Crăciun colindat, de Rai luminat!”


Foto: Ana Maria Halalai


Sursa: Ziarul „Libertatea”
23 decembrie 2013

Articol postat de:
Fan Club Fuego Romania
23 decembrie 2013

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger