La mulţi ani, FUEGO, întru bucuria de a trăi frumos arta ta!, Fan Club Fuego Romania, 31 decembrie 2013

La mulţi ani, FUEGO, întru bucuria de a trăi frumos arta ta!
Fan Club Fuego Romania, 31 decembrie 2013
2013, gânduri sincere..., 2014, un nou an, noi speranţe...


Sufletul este instrumentul cel mai de preţ al omului şi farmecul momentelor frumoase sunt acolo, în suflet... Corzile lui au vibrat pe frecvenţa sunetelor emise de cel pe care-l iubim şi-atât de frumos îl iubim. El... ARTISTUL, creatorul artei. 

Creaţia lui ne-a lăsat o amprenta puternică în suflet - EMOŢIA, ne-a apropiat, ne-a împăcat “în permanenta noastră neîmpăcare”, ne-a învăluit în bucurii necunoscute şi ne-a purtat în călătoria fascinantă a muzicii.

Fuego - Omul cu "Vocea" lui,  Omul cu „Arta” lui, ARTISTUL,  călătorul sufletelor, prin cânt şi vers, o întreagă complexitate, o avalanşă de gânduri şi sentimente, o suflare divină, o stare care se simte... Şi am simţit-o, i-am privit sufletul, i-am atins gândul, i-am aflat adevărul, i-am pătruns profunzimea, i-am înţeles menirea, i-am cuprins esenţa şi l-am urmat...

Aici, s-au legat suflete, care au vibrat pe aceaşi frecvenţă, şi l-am respirat frumos, l-am cântat în vorbe, l-am aplaudat în zâmbete şi bucurii, am fost cu EL şi pentru EL, ÎMPREUNĂ...

Azi, la finele acestui an, dincolo de vâltoarea vieţii, sărbătorim diversitatea dintre noi, cu înţelegere, preţuim amintirile, ne încărcăm cu energii +, ne punem dorinţe şi visăm împliniri, mărunte, dar cu bucurii.  Recitim pagina lui 2013 în cartea anilor tăi şi-ai noştri, pentru a întâmpina ce va să vină cu noi speranţe, întru bucuria de a trăi frumos arta ta.

În acordurile muzicii şi-ntr-o armonie de suflete, îţi urăm La mulţi ani, cu sănătate, întru veşnicia cântului, cu o mare bucurie şi-o nemărginită iubire!

Se apropie un nou an, să-l începem cu încredere şi speranţă, se-ncheie un an, să-l amintim cu înţelepciune!
Prieteni, fani şi admiratori, să sărbătorim frumos şi să ne trăim viaţa aşa cum simţim...!

Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Carpe diem!

Articol semnat de:
Fan Club Fuego Romania
31 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger