FUEGO la "WowBiz" - Interviu acordat, în exclusivitate, Adelinei Pestriţu, Kanal D, 18 decembrie 2013

Fuego la "WowBiz" - Interviu acordat, în exclusivitate, Adelinei Pestriţu, Kanal D, 18 decembrie 2013



Într-un interviu special pentru "WowBiz", Fuego a mărturisit cum a compus celebra piesă "Împodobeşte, mamă, bradul!".


"Veneam de la Piatra Neamţ spre Buzău. Era iarnă grea. Eram cu nişte prieteni în maşină şi le-am zis să scoată o foaie şi pix că acum compun. Mi-a venit insipraţia".

Paul Surugiu a mărturisit că pentru el este un cântec special, scris pentru părinţii lui. "E un cântec special, l-am scris pentru părinţii mei. Eu cânt piesa asta de 14 ani. Ştiu că se fac glume pe seama ei".

Artistul a mai declarat că el nu împodobeşte niciodata bradul. "Eu nu împodobesc bradul, ci mama, sau altcineva. Îmi place să văd un brad împodobit, dar să fie într-o singură culoare".



Cântăreţul şi-a adus aminte de copilărie, de cât de greu le-a fost părinţilor lui să îl întreţină, să îi plătească lecţiile de canto şi să îl ţină la Bucureşti.

"Datorită mamei sunt artist, datorită ei cânt pe scenă. Niciodată nu o să uit sacrificiile pe care le-au făcut toată viaţa pentru mine. Tata muncea la oţelărie, mama picta pahare. Au avut munci foarte grele. Au renunţat la tot pentru mine. Salariile se duceau la Bucureşti pentru băiatul lor. Nu am cum să uit. Am doi părinţi foarte sensibili. Tata există pentru mine, nu a murit, a fost un om foarte deştept. Citea mult, i-a plăcut mult cartea", a spus Fuego la Kanal D.

La finalul interviului, artistul a transmis un mesaj de sărbători românilor şi a cântat un colind din repertoriul lui Ştefan Hruşcă, pe care mulţi îl consideră "rivalul" lui. 
"Ştefan Hruscă este colindătorul pe care l-aş asculta tot timpul de Crăciun. Nu îmi place să mă ascult pe mine, nu îmi place să mă aud cântând. Îmi place să ascult altă muzică", a explicat el. 

Autor: R.L.
Sursa: "WowBiz", Kanal D
18 decembrie 2013


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger