FUEGO A RECUNOSCUT! Vezi ce mărturisire a făcut la "Draga mea prietenă" , Kanal D, miercuri, 25 Decembrie 2013

FUEGO A RECUNOSCUT! Vezi ce mărturisire a făcut la "Draga mea prietenă" , Kanal D, miercuri, 25 Decembrie 2013


Invitat în platoul emisiunii "Draga mea prietenă", Fuego s-a declarat foarte încântat că a reuşit să ajungă.



Cântăreţul a dezvăluit şi motivul pentru care nu reuşeşte să participe la emisiunile care se desfăşoară dimineaţa.



"Vreau să vă spun de ce nu am avut posibilitatea să vin până acum. Miraleba ştie: “La cât mă trezesc eu? Te rog să spui la cât ma trezesc eu.", i-a spus Fuego Mirabelei Dauer.

"El se trezeşte la ora 11. Niciodată să nu încercaţi să faceţi ceva cu el mai devreme. El la ora 11 deschide un ochi. El până ajunge la voi s-a terminat emisiunea", a replicat artista.




Urmăriţi întregul moment aici: Kanal D - "Draga mea prietenă"

Sursa: Kanal D
25 decembrie 2013

Articol publicat de:
Fan Club Fuego Romania
25 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger