Un mesaj şi urări de sărbători din partea lui Fuego, Moldpress.md, Chişinău, 31 decembrie 2013

Un mesaj şi urări de sărbători din partea lui Fuego
 Moldpress.md, Chişinău, 31 decembrie 2013


Cunoscutul interpret Fuego (Paul Ciprian Surugiu) a susţinut deunăzi un concert de zile mari la Iaşi, spectacol difuzat şi de TVR. El nu a uitat însă de Moldova din stânga Prutului, unde are foarte mulţi prieteni, şi le-a transmis simpatizanţilor săi un mesaj şi urări de bine, relatează MOLDPRES. 

În mesaj se menţionează: 

„Basarabie frumoasă,

Prin cântec te-am urat, ţi-am înălţat ode, în schimb, acum, vreau să îţi transmit toată recunoştinţa mea, spunându-ţi, cu sinceritate, că mi-am găsit dorul de acasă în leagănul tău, că lumina patriotismului am cunoscut-o, cu prisosinţă, prin puterea ta, că mi-ai demonstrat, prin spectatorii tăi, că muzica mea rezonează cu vibraţiile tale. 

Basarabie şi voi basarabeni, să aveţi un An de poveste, în care să vă păstraţi spiritul viu, dornic de istorii muzicale şi nostalgie, în care să fim români cu toţii, uniţi de cântecul plaiurilor încărcate de istorie, de vers, de codrii semeţi şi credinţa străbună. 

Tot binele posibil să fie alături de voi, şi chiar de treceţi prin greutăţi, probleme, griji sau necazuri puternice, să nu uitaţi să vă hrăniţi sufletul, el fiind cel mai important pe-această lume. 

În prag de sărbătoare, în primele zile ale lui 2014, să aveţi masa plină de bucate alese, aşa cum numai în Basarabia se găsesc, împreună cu un vin bun, cu tradiţie şi cu cei dragi printre voi. 

Dragii mei, limba ne e una, sufletul ne e asemenea, simţim şi trăim la fel, în dulcele stil românesc, iar stilul acesta ne-a demonstrat de fiecare dată că peste toate episoadele gri ale vremurilor putem trece împreună, uniţi de un glas sufletesc, pur romanesc. 

Vă dau întâlnire pe 11 martie, cu surprize inedite, la Palatul Naţional „Nicolae Sulac”, pentru a redescoperi, încă o dată, muzica de-altădată, într-o celebrare a primăverii, pe ritmurile pieselor mele de suflet. Vă mulţumesc că mi-aţi fost alături, de atâţia ani, de cînd am păşit prima data pe tărâmul marilor Doina şi Ion Aldea Teodorovici şi al celui ce mi-a fost părinte spiritual, mentor şi prieten, Grigore Vieru, simbolul limbii române în vers. 

Dragă Basarabie, să te păstrezi la fel în anul ce vine, să preţuieşti, aşa cum fac şi eu, pe cei ce îţi dau suflet, pe cei pentru care exişti şi care există prin tine. Limba română să-ţi scalde bucuriile, cântecul românului, doina, jocul să meargă la pas cu toate împlinirile tale. 

Români să fim în 2014, aşa cum suntem dintotdeauna, şi să preţuim, pe vecie, limba şi taina, şi minunile acestui neam sfânt! La mulţi ani!”. 

„Când Dumnezeu pământ dădea, 
El nouă ne-a vorbit aşa: 
„Aici voi să trăiţi ca fraţi, 
Acest pământ îl meritaţi! 
Acest pământ de-a pururea 
Încununeze-l gloria! 

De-a pururi lumina fie, 
Şi bucurie, şi bucurie, 
Pe-acest pământ precum o stea, 
Al meu şi-al tău 
De-a pururea!” (Grigore Vieru)

Sursa: Moldpress.md, Chişinău, 31 dec. 2013

Foto: Ana Maria Halalai
Articol postat de:
Fan Club Fuego Romania
31 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger