Fuego a transmis un mesaj tuturor cititorilor „Libertatea”, cu ocazia Zilei Naţionale! Vezi cum arată România lui!, Ziarul “Libertatea”, 02 decembrie 2013


Fuego a transmis un mesaj tuturor cititorilor „Libertatea”, cu ocazia Zilei Naţionale!
Vezi cum arată România lui!



95 de ani au trecut de când, cu vitejie şi responsabilitate, România devenea una unită, la Alba Iulia. Astăzi şi-a mai pierdut din elan, dar chiar şi aşa, există oameni, artişti care îi cântă slova, în limba ce o defineşte, căci fiecare dintre noi suntem parte din România, iar cea din urmă este câte o fărâmă din fiecare.

Unul dintre aceştia este Paul Surugiu - Fuego, artistul îndrăgit, care luptă, cu puterea muzicii şi a cuvântului, pentru promovarea limbii române şi a valorilor sale, cântând despre aceasta în permanenţă. Iată ce a mărturisit acesta cu privire la România, transmiţând, în acelasi timp, şi un mesaj românilor ce citesc “Libertatea”:


“România mea e locul în care nu există graniţe, există doar vers şi bucurie, valori şi oameni frumoşi, care mă fac pe mine, un umil artist, să mă înclin în faţa lor. Atât de multe personalităţi sunt în Romania, încât doar a le spune numele şi realizările îţi ia un an întreg. România e pentru mine totul. Aici sunt cine sunt, datorită ei sunt unde sunt şi mai presus de toate, aici sunt format. Şi mai cred că sunt şi eu, alături de cei ce simt asemeni mie, un produs al României, o clipă din ea.

A-ţi iubi ţara, slujind-o şi slăvind-o, cu toate posibilităţile tale, nu e un moft, ori vreo atitudine demnă de a fi notată şi trâmbiţată. Patriotismul, simţămintele autentice, a gândi şi a trăi cu limba ta, cu valorile neamului şi a spaţiului în care te-ai format şi care te-a desăvârşit, aducându-te în pragul în care semeţ te situezi, e o binecuvântare, o necesitate, un fapt banal ce ar trebui să fie specific tuturor.

Tărâmul plin de mister al României mă uimeşte de fiecare dată atunci când descopăr locuri ce au asupra lor praful istoriei şi-al amintirilor, al doinei populare, al înţelepciunii din bătrâni. Pentru mine, ţara reprezintă leagănul formării mele, casa mea, familia mea, iar limba română e cea care mi-a descoperit, în cei 20 de ani de activitate, noi orizonturi, o şansă de a mă exprima aşa cum simt, aşa cum e corect, aşa cum sunt.
Iubiţi şi preţuiţi România, e atât de mandră, încât toate faţetele gri se micşorează. Oricine ne-ar dezămagi, chiar ea, prin sistemul şi imaginile ei, trebuie să conştientizăm că doar aici suntem acasă!

La mulţi ani, România mea!
La mulţi ani, Românie Mare!”



Şi pentru că România este parte din inima sa, din muzica sa, Fuego celebrează această zi aşa cum ştie să o faca cel mai bine, cântând, recitând şi vorbind cu sinceritate, despre limba, ţara şi spaţiul care i-a conferit cel mai de preţ dar: recunoaşterea.

Sursa: Ziarul “Libertatea”
02 decembrie 2013

Fan Club Fuego Romania
www.fanclubfuegoromania.com
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger