Mirabela Dauer a avut parte de o mega surpriză în direct! , “WowBiz”, 25 decembrie 2013

Mirabela Dauer a avut parte de o mega surpriză în direct! , “WowBiz”, 25 decembrie 2013


Cântăreaţa a mărturisit că Fuego este unul dintre cei mai buni prieteni ai săi pe care îl iubeşte şi respectă mult.
Aşa se face că Paula Chirilă şi Cristina Cioran i-au facut o mega surpriză de Crăciun şi l-au adus pe acesta în platou.

"O oră şi jumătate sunteţi în altă lume. Am avut momente în care am plâns. Fuego e prietenul meu, îl iubesc, e un copil minunat care munceşte infernal de mult. Mă enervează asta. Vreau să fie sănătos", a spus Mirabela despre prietenul ei, care a apărut în platoul “Draga mea prietenă” pentru a-i face o surpriză.

"Sunt pentru prima data aici, la emisiune. Mirabela mă sună mereu, dar nu răspund pentru că mă trezesc zilnic la  ora 11.00. Ne ştim de 16 ani", a spus Fuego.

Pentru a urmări această înregistrare, accesaţi: "WowBiz" - "Draga mea prietenă"

Sursa: “WowBiz”
25 decembrie 2013

Autor: I.M.D. 

Articol publicat de:
Fan Club Fuego Romania
25 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger