FUEGO, declaraţie emoţionantă: "TATA există pentru mine, NU A MURIT!", ziarulring.ro, 18 decembrie 2013

FUEGO, declaraţie emoţionantă: "TATA există pentru mine, NU A MURIT!", ziarulring.ro, 
18 decembrie 2013


Paul Ciprian Surugiu, cunoscut sub numele de Fuego, este unul dintre cei mai apreciaţi şi iubiţi artişti români. Piesa "Împodobeşte, mamă, bradul" l-a consacrat, dar l-a transformat în acelaşi timp şi în subiectul a numeroase glume. Artistul mărturiseşte că nu este deranjat de acest lucru şi, mai mult, spune că el nu împodobeşte bradul de Crăciun.

"Eu nu împodobesc bradul de Crăciun, nici măcar de Ajun. Îl împodobesc de 1 Decembrie. Defapt îl împodobeşte mama, eu nu o fac. Mie îmi plac brazii împodobiţi într-o singură culoare", a declarat artistul la Kanal D.

"Piesa aceasta “Împodobeşte, mamă, bradul”, este scrisă pentru părinţii mei. Veneam de la un concert de la Buzău, conduceam, era vremea urâtă şi, la un moment dat, le-am spus prietenilor care erau cu mine “Voi scoaţi foaie şi pix şi scrieţi, că eu compun”", a mai spus Fuego.

Solistul a vorbit şi  despre sacrificiile pe care părinţii săi le-au făcut pentru ca el să poată ajunge un artist de renume şi, la mai bine de trei ani de la moartea tatălui său, mărturiseşte că acesta continuă să fie o prezenţă importantă în viaţa sa.

"Mama şi-a dorit să fie artistă, dar bunica şi-a dorit ca ea să fie muncitoare. De aceea, mama a făcut tot posibilul ca eu să cânt. Datorită ei eu sunt artist. Tatăl meu a fost un om retras. El făcea ce spunea mama. Niciodată nu voi uita sacrificiile pe care le-au făcut pentru mine. Tata a fost muncitor la oţelărie, iar mama a pictat pahare toată viaţa. Salariile se duceau la Bucureşti pentru băiatul lor. Nu am cum să uit. Am doi părinţi foarte sensibili. Tata există pentru mine, nu a murit, a fost un om foarte deştept. Citea mult, i-a plăcut mult cartea. Când am reuşit să câştig bani, i-am scos din fabrică", a povestit cântăreţul.

Fuego a vorbit şi despre artiştii pe care îi admiră şi pe care îi ascultă cu drag. Aşa cum a recunoscut în exclusivitate pentru ziarul “Ring”, el este fan al lui Ştefan Hruşcă, ideea pe care a repetat-o şi la Kanal D. "Ştefan Hruşcă este colindătorul pe care l-aş asculta tot timpul de Crăciun. Eu nu vreau să mă ascult pe mine. De Sărbători îl ascult pe Ştefan Hruşcă. Dacă mă întrebaţi care este artistul meu preferat, este Tina Turner. Eu sunt fan Tina Turner şi mi-am luat chiar şi bilet la concertul ei de la Helsinki", a explicat Fuego.

Sursa: ziarulring.ro
18 decembrie 2013
  
Articol postat de:
Fan Club Fuego Romania
19 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger