FUEGO despre piesa “Împodobeşte, mamă, bradul”: “Tineri, veţi ajunge să fiţi părinţi…”, "WowBiz", 25 decembrie 2013

FUEGO despre piesa “Împodobeşte, mamă, bradul”: 
“Tineri, veţi ajunge să fiţi părinţi…”


Chiar dacă piesa aceasta este amprenta lui Fuego şi mult iubită de cei în varstă, tinerii fac tot timpul glume proaste pe seama ei, de care artistul pare că s-a săturat.

"Eu împodobesc mereu bradul pe 1 Decembrie, de Ziua Naţională. Cântecul meu, “Împodobeşte, mamă, bradul”, este sensibil şi dedicat părinţilor mei. L-am compus într-o seară de iarnă în care ningea îngrozitor. Acest cântec, oriunde mă duc, în acest anotimp, dacă nu cânt piesa asta, mă duc degeaba. Mă cheamăa lumea înapoi dacă nu îl cânt. Când l-am scris, tata încă trăia.

Le spun celor care fac glume: “tineri, veţi ajunge să fiţi părinţi şi veţi înţelege ce înseamnă pentru un părinte să i se cânte astfel de versuri şi de muzică", a spus Fuego pentru “Draga mea prietenă”.

Sursa: “WowBiz”
25 decembrie 2013
Autor: I.M.D.


Articol publicat de:
Fan Club Fuego Romania
25 decembrie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger