EXCLUSIV! FUEGO: Moş Crăciun există! Aş vrea să ajung în Laponia să-l văd împreună cu familia şi prietenii, phon.ro, 24 decembrie 2013

EXCLUSIV! FUEGO: Moş Crăciun există! Aş vrea să ajung în Laponia să-l văd împreună cu familia şi prietenii, phon.ro, 24 decembrie 2013


In Ajunul Craciunului, indragitul artist Fuego a acordat un interviu in exclusivitate pentru phon.ro. Interpretul a facut marturisiri in premiera despre ultimul sau album, dar si despre ce i-a adus Mos Craciun de-a lungul timpului.

Phon.ro: Unde sarbatoresti Craciunul?

Fuego: De Craciun sunt pe drum, termin tot ce inseamna turneul meu national abia pe 27 de decembrie. Asa ca voi sarbatori Craciunul undeva intr-un oras, in spectacol, daca nu ma insel chiar in Prahova, la Comarnic, deci petrec Craciunul in zona voastra.

Phon.ro: Va doriti un cadou special de Craciun?

Fuego: Eu primesc foarte multe cadouri, mai ales in spectacolele mele, de la fel de fel de mascote de plus pana la felicitari si scrisorele de la fanele mele care vin la concerte. Marturisesc ca toate darurile primite le pastrez. Cel mai nostim cadou a fost o pereche de pantofi. Am intrebat-o pe doamna care mi i-a daruit: De unde ati stiut ce numar port? Iar ea mi-a zis : “Maica, te-am vazut pe scena si mi-am facut o idee.” Eu port 41 la pantofi, iar cei adusi de dansa erau numarul 43. Asta a fost cel mai nostim dar primit vreodata. Am mai primit si trei borcane de gem de gutui, pate pentru ca fanii mei stiau ca-mi place gemul de gutui. A fost un gest frumos. Oamenii vin cu sufletul la concertele mele si se intereseaza ce anume imi place. Am primit lucruri foarte frumoase, foarte interesante. Si in Israel mi-au fost facute cadouri , de la romanii de acolo, ma refer la inconite si cruci.

Phon.ro: Exista Mos Craciun?

Fuego: Da, Mos Craciun exista si as vrea sa ajung in Laponia sa vad tara lui, alaturi de prieteni si de familie. Vreau sa ma simt ca un copil implinit. In copilarie imi doream mereu sa-l vad pe Mos Craciun si de fiecare data adormeam si nu reuseam sa-l vad.

Phon.ro: Detalii despre noul album…

Fuego: Albumul se cheama “Din lumina unui Craciun”. Este un album cu cantece de Craciun, nu cu colinde. Cantecele sunt compuse de mine si de orchestratorul meu. Calatorim de foarte multi ani, lucram strict pentru materialele de Craciun. Albumul acesta e cu totul si cu totul special, e mai diferit, e un album de atmosfera, de ascultat in masina sau acasa impodobind bradul.

Phon.ro: Care e povestea piesei “Impodobeste mama bradul”

Fuego: Veneam de la Piatra Neamt spre Bucuresti, ningea si coduceam foarte incet. Eram cu doua prietene in masina, adica cu impresara mea si cu o doamna pe care o duceam la Bucuresti. Ningea foarte incet si pe la Buzau am inceput sa cant si asa s-a nascut aceasta poveste. Ma gandeam la parintii mei, pentru ca atunci traia si tata. Eram tare fericit ca sunt bine , sanatosi. Mai tarziu cantecul s-a trasformat in glumele unor oameni care nu au inteles ca, mai tarziu, vor ajunge si ei parinti. Nu am pus la suflet nimic. Nu exista insa concert la care piesa asta sa nu fie ceruta. Cantecul nu se cheama “Impodobeste mama bradul” ci “Seara de Craciun”. E scris pe muzica mea, fiind unul dintre primele mele cantece de Craciun. Are, cred, 15 ani de cand a fost compusa. Discul mi-a adus si o distinctie, respectiv “Discul de tur” pentru aceasta melodie si sunt mandru de asta.

Phon.ro: Ai buletin de Prahova?

Fuego: Eu sunt prahovean din 2002. M-am mutat la Valenii de Munte si, iubind acest oras, pe pamantul lui Nicolae Iorga, am zis sa-mi fac si buletin de Valenii de Munte. Ma duc mai rar la Valeni, dar de fiecare data ma simt ca acasa. Si am ales sa fiu prahovean pentru ca aici oamenii ma iubesc, ma respecta, imi apreciaza munca, iar publicul prahovean si in special cel ploiestean e poate cel mai frumos din tara. Oamenii sunt generosi, canta cu mine, ma aplauda si nu ai cum sa nu te simti artist in tara lui Caragiale.


Sursa: phon.ro
24 decembrie 2013

Articol postat de:
Fan Club Fuego Romania
24 decembrie 2013
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRomania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger