Scrisoare deschisă din partea lui Fuego transmisă tuturor admiratorilor săi cu ocazia sărbătorilor pascale, 18 aprilie 2014

Scrisoare deschisă din partea lui Fuego 
transmisă tuturor admiratorilor săi 
cu ocazia sărbătorilor pascale
“Bucuros este sufletul meu că vă am prieteni, 
ca o biserica în care a intrat Dumnezeu!”


„Dragii mei,
am știut întotdeuna că bogăția mea se află în exterior. Am avut muzica, am avut prietenii și familia, dar peste toate, vă am pe voi și vă spun sincer, acum, în prag de praznic luminat, că mulțumirile-s prea mici pentru a putea egala vreodată performanța de care ați dat dovadă în susținerea și încurajarea mea, în felul în care mi-ați stat aproape timp de 20 de ani, făcându-mă ce sunt azi.  Tocmai de aceea, parafrazându-l pe bunul meu prieten, Nicolae Dabija, vă mărturisesc că bucuros este sufletul meu că vă am prieteni, ca o biserică în care a intrat Dumnezeu!

Știu că de Paște ne-apropiem, voit sau nu, corect sau nu, de credință, de valorile morale, de toți cei ce ne-au fost cândva sens al existenței, croind în aceasta un drum lin. Îmi doresc să vă gândiți la toți, să le purtați un gând bun și să conștientizați, așa cum fac și eu, că prin cei de lângă noi am ajuns ce suntem. „Mulțumesc” va rămâne mereu cea mai dragă urare, o tăcere a cuvântului ce lasă loc nobleții! Să multumiți de Paște, să-i bucurați cu glasul vostru, să petreceti ca nicicând, profitând de fiecare ceas.

Ei bine da, ne etalăm acum clișeele interioare pentru a-i impresiona, lipsit de sens, pe cei ce nu găsesc sinceritatea urărilor noastre. Și cum simplitatea epatează în fața aglomerării, simplu, dar deloc banal, vreau tot ce-i mai potrivit pentru voi în această perioadă.

Luminile să se preschimbe-n optimism, s-aveți soare-n dimineți și să uitați, pentru o clipă, de partea gri, fiind fericiți, căci cele mai frumoase definiții ale fericirii nu stau în cuvinte, ci în noi și în cei ce ne-nconjoară. Dați iama în tolba cu bucurii și oferiți-vi-o pe cea mai de cinste! Personal, sunt cu gândul la voi! Să ne-avem bine!
Sărbători luminate! HRISTOS A INVIAT!"

Cu respect si prietenie, 
Paul Surugiu - Fuego


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

Anonim
19 aprilie 2014 la 09:48

Anca Barlad .Sa ai un paste fericit Paul.

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger