FUEGO despre Irina Loghin: “E mama mea adoptivă”, Ştirile Kanal D, Cristian Sabbagh, 17 aprilie 2014

FUEGO despre Irina Loghin: 
“E mama mea adoptivă”, 
Ştirile Kanal D, 
Cristian Sabbagh, 17 aprilie 2014



“E fiul meu şi mă bucur că e al meu!”, spune Irina Loghin despre Fuego. Şi el, la rândul lui, e mândru să recunoască: „Pot să zic că e mama mea adoptivă”. Cum, şi noi aflăm abia acum? Ne explică Fuego: „La un moment dat, toată lumea o întrebat: “Doamnă, chiar e fiul dumneavoastră?” Până la urmă, a zis aşa: “E fiul meu. Pentru că lumea ştie că pe băiatul doamnei Irina îl cheamă Ciprian. Culmea e că, multă lume nu ştie, dar pe mine mă cheamă şi Ciprian.”


L-a descoperit la festivalul Mamaia şi i-a propus să cânte muzică populară! De atunci, formează un duet excepţional! „Au trecut 6, 7 ani şi tot aceleaşi emoţii le am când îl văd şi mă rog la Dumnezeu pentru sănătatea lui pentru că îl consider fiul meu”, spune Irina Loghin.

Fuego a învăţat de la ea ce înseamnă succesul şi care sunt adevăratele valorii ale vieţii, dar ceea ce nu ştie multă lume, este că mama sufletului său l-a învăţat să fie un bărbat optimist! „Doamna Irina este distractivă. Un coleg excepţional şi mama mea adoptivă!”, recunoaşte Fuego.

El şi Irina Loghin, o familie binecuvântată şi pe scenă, dar şi în viaţa de zi cu zi! Minunea şi farmecul sărbătorilor îi uneşte, fără excepţie, în fiecare an! Nu există Paşte în care Fuego şi regina muzicii populare să nu fie împreună, să ciocnească ouă şi să mănânce cozonac!

Sursa: Ştirile Kanal D
Cristian Sabbagh
17 aprilie 2014

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger