FUEGO la Kanal D - "De ce avem nevoie de semne ca să credem în Dumnezeu?"- Dezvăluiri emoţionante la “Teo show”, 18 aprilie 2014

FUEGO la Kanal D 
"De ce avem nevoie de semne ca să credem în Dumnezeu?"
 Dezvăluiri emoţionante la “Teo show”, 18 aprilie 2014


Vineri, 18 aprilie 2014, pe Kanal D, Teo Trandafir ne-a dat întâlnire la o ediţie specială “Teo Show”, o emisiune despre credinţă, dedicată sărbătorilor Pascale.
Alături de invitaţii săi, părintele Cristian Pomohaci, cântăreţul FUEGO, soprana Daniela Vlădescu, actriţa Bianca Brad şi modelul Rodica Protasievici, Teo Trandafir a încercat să afle dacă avem nevoie de dovezi ca să credem în Dumnezeu.


La tema emisiunii, propusă de Teo Trandafir, astăzi, în Vinerea Mare a răstignirii pe cruce a Mântuitorului Hristos, artistul Fuego a răspuns cu cele mai puternice dovezi ale iubirii şi credinţei, primite în viaţa lui de la poetul basarabean român, Grigore Vieru, cel mai simplu şi modest om pe care l-a cunoscut şi cu care a colaborat în ultimii ani ai existenţei sale. În semn de omagiu şi preţuire, Fuego a recitat ultima poezie pe care acesta i-a dedicat-o.

Urme pe nisipul auriu (Legendă)
Lui Paul Fuego

Păşeam prin sfânta rourare
Pe-al mării ţărmure frăţesc,
Mirat că două urme clare
Pe ale mele le-nsoţesc.
Păşeam în dimineaţa lină
Atât, atât de fericit,
Părând eu însumi o lumină
În Universul infinit.
Creştin, am înţeles pe dată,
Că cel alături păşind
Era chiar Domnul ce se-arată
Prin semne numai, ori în gând...
Pe mare înceta furtuna,
Dragi urme mă-nsoţeau ca-n vis,
Voiam să le sărut întruna
Ca pe-al măicuţei mele plâns.
Tristeţea, însă, ca pe-un laur
O, am simţit când am văzut,
Că cele două urme de-aur
M-au părăsit, au dispărut.
„Nu-ţi mai sunt drag, eu, Doamne, oare?!"
L-am întrebat pe Dumnezeu.
Şi-am auzit un glas de soare;
„Te duc în braţe, fiul meu!"
Cu Ţara-mi de trudită pâine
Păşeşte, Doamne, -alăturea
Şi dacă merită, Stăpâne,
Tu ia-o-n braţe şi pe ea.

"În Harul tău, Paul, mi-am găsit Limba Română, Doina strămoşilor şi Istoria noastră.
Nu mai am ce căuta în Ţară - am găsit totul în colindele şi cântecele tale.
Un prieten pentru totdeauna, Grigore Vieru"


Fuego a mărturisit emoţionat, la “Teo show”, că persoana care l-a îndemnat cel mai mult să devină artist a fost chiar mama lui.
Cântăreţul a povestit că mama lui şi-a dorit toată viaţa să fie artistă, însă bunica maternă nu şi-a lăsat fiica, adică pe mama lui Fuego, să o apuce pe acest drum. Însă, în momentul în care artistul a venit pe lume, mama lui a fost cea care şi-a propus să îl facă artist. “Mama şi-a dorit toată viaţa să fie artistă, să cânte, dar bunica nu a lăsat-o. I-a spus: “Tu stai aici, draga mea! Cum să te duci la Bucureşti?".
De aceea, mama, când m-a născut, a zis: “Băiatul meu trebuie să fie artist!”.
(Sursa: Kanal D)

Într-o atmosferă specifică sărbătorilor pascale, cu linişte în suflet şi cu sentimentul binelui, care trebuie să ne ghideze destinul, Fuego ne-a oferit, în dar, una dintre cele mai dragi piese a lui - „Inimă de mamă, inimă de tată”, muzica: Ion Aldea Teodorovici, versuri: Dumitru Matcovski.


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger