FUEGO, DUET DE SENZAŢIE cu soţia unui celebru politician, Ziarul “Ring”, 14.04.2014

FUEGO, DUET DE SENZAŢIE 
cu soţia unui celebru politician, 
Ziarul “Ring”, 14.04.2014 


Weekend-ul trecut, Silvia Chifiriuc a revenit pe scenă alături de Fuego, dar şi de câţiva artişti de peste Prut, într-un concert realizat de compozitorul Yan Raiburg la Palatul Naţional din Chişinău. Drumul până în capitala Republicii Moldova l-au făcut împreună, iar Fuego susţine că a fost captivat de fostul premier.


“Pentru mine a fost o onoare să am o astfel de companie în lungul drum spre Chişinău. Domnul Petre Roman este de-a dreptul captivant atunci când spune bancuri sau când povesteşte cu patos despre experienţele trăite în cariera sa diplomatică. Pe Silvia o cunosc de multă vreme, drumurile noastre intersectându-se de mai multe ori. Am absolvit amândoi Teatrul, amândoi am debutat la Mamaia şi am participat la aceeaşi emisiune din anii ’90 realizată de TVR, «3 din 10 pentru un show», dar niciodată nu am cântat pe aceeaşi scenă. Iată că acum am avut ocazia, graţie lui Yan Raiburg, şi cred că acesta este doar începutul, publicul din Chişinău reacţionând pozitiv la prestaţia sa, aplaudând-o şi oferindu-i flori", ne-a declarat Fuego, care susţine că pe viitor se gândeşte să cânte în duet cu Silvia Chifiriuc.

"Revenirea mea i se datorează şi lui Fuego" Apreciată de Fuego, Silvia Chifiriuc susţine că Petre a fost cel care a determinat-o să revină în muzică. "Sunt fericită să ştiu că Petre îmi este aproape în fiecare lucru nou întreprins. Nu mi-a fost uşor să reiau activitatea după lunga pauză, numai cu el alături şi la îndemnele sale am făcut asta. Şi, într-o anumită măsură, revenirea mea i se datorează şi lui Fuego, căci prin el am ajuns să-l cunosc şi să colaborez cu Yan Raiburg, care mi-a scris câteva piese romantice, melodioase şi melancolice. O muzică ce are focul sufletului, aşa cum o defineşte Petre, primul care mi-a dat încredere şi un răspuns favorabil atunci când a ascultat piesele", a declarat, pentru "ring", Silvia Chifiriuc.

“A fost o bucurie să asist la debutul soţiei mele pe scena basarabeană. Îi sunt alături necondiţionat! Călătoria a fost, de asemenea, o bucurie, având plăcerea de a-l cunoaşte pe Paul Surugiu. Vă mărturisesc că îl respect pentru tot parcursul său şi pentru succesul de care a dat dovadă acolo, pe scenă, fiind pentru prima oară când assist la un concert live susţinut de el. Cred că atât Silvia, cât şi Paul fac ceva nobil pentru muzica românească. Se reîntorc la melosul ce ne caracterizează pe noi, românii, promovând o muzică cu mesaj, cu linie amplă şi sinceritate", a completat Petre Roman.

Silvia Chifiriuc lucrează în prezent la un album dedicat Mariei Tănase împreună cu naistul Nicolae Voiculeţ.

Autor: Delia Niculae
Sursa: Ziarul “Ring”
14.04.2014


Articol apărut şi în Ziarul "Click" 
  

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger