Rugă şi iubire - Scrisoare de suflet pentru voi, prieteni, Fan Club Fuego Romania, 19 aprilie 2014

 Scrisoare de suflet pentru voi, prieteni
Fan Club Fuego Romania, 19 aprilie 2014
Rugă şi iubire


Cu rugă şi iubire să-i ajungem pe cei ce dragi ne sunt, şi-acolo unde nu-nţelegem şi-acolo unde nu vedem, iar bucuria-n suflet să le-atingem! 

Lumină inimii să-i dăm, în ungherele-ntunecate, cu-n gând mai bun, cu-n zâmbet larg şi cu-o îmbrăţişare caldă! Căci ea ne-nalţă frumuseţea. Armură să ne fie şi calea să-i urmăm, iubind necontenit, iubind...!

Trecut-au anii, au trecut, şi-aici noi suntem. 
Azi am crescut, de inocenţa ne-a pierdut, credinţa nu.
Cum să fugim de noi şi-a noastră umbră?!
Nu ştim, de mai vorbesc cuvinte...

Dorinţele-au rămas şi le-am păstrat, aceleaşi... Azi, vise le chemăm, căci ele doar au forma neîmplinirii. Şi dacă, totuşi, noi spre ele mergem, al împlinirii vis să-l căutăm...

De n-ar fi fost, noi nu l-am fi găsit pe cel spre care gându' revărsăm şi-n vremea regăsirii... cu rugă şi iubire să-l cuprindem.

Cu bine să ne-avem şi doar cu bine!


Hristos a înviat!

Ele, drumurile mele...

Mai sunt frunze pe cărare,
Ele, gândurile mele...
Liniştea din cer le are,
Ele, dorurile mele...
Călător mă am - pe mine.
Şi pe voi vă am - cu bine.
Drumul tău spre mine este,
Al meu tot spre tine vine.
Că doar El mai mijloceşte
Pacea voastră pân’ la mine.
Ele, drumurile mele...

Fan Club Fuego Romania
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

Anonim
20 aprilie 2014 la 09:53

ANCA BARLAD. Adevarat a inviat.

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger