Declaraţie emoţionantă a lui FUEGO: “Mergeţi acasă atât timp cât ştiţi că acolo mai are cine să vă aştepte!“ - Uite-l pe artist alături de mama lui!, WowBiz, 21 aprilie 2014

Declaraţie emoţionantă a lui FUEGO: 
"Mergeţi acasă atât timp cât ştiţi că acolo mai are cine să vă aştepte!"
Uite-l pe artist alături de mama lui!, 
WowBiz, 21 aprilie 2014

FUEGO, alături de mama sa, Eugenia Surugiu

De Paşte, Fuego, a ales să se relaxeze. Şi dintre toate destinaţiile lumii pe care le-ar fi putut alege, a optat, surpriză, pentru Turda, oraşul natal, zona copilăriei sale.

Vacanţa prin inima Ardealului i-a servit drept sursă de inspiraţie pentru spectacolele viitoare, găsindu-şi aici oamenii dragi, profesorii din primii ani de formare, precum şi pe mama şi bunica sa, care l-au aşteptat cu bunătăţi aşa cum doar în Ardeal mai găseşti. 

Cântăreţul, la Turda, oraşul său natal

“Cu sinceritate vă spun că, după perioada agitată pe care tocmai am încheiat-o şi cu gândul la cea pe care o voi începe în curând, cu turneul naţional “TESTAMENT”, în care mă puteţi vedea în calitatea de actor, aveam nevoie de linişte, de acea oază a tăcerii pe care unde o poţi găsi decât printre amintiri. Şi unde m-am gândit atunci? Unde mă poartă gândul când spun bucurie, când spun lipsă de griji ori copilărie? Acasă… Acolo, în locul în care am vrea toţi să mai fim copii, cu mintea noastră de-acum”, s-a destăinut Fuego!

Zona în care a copilărit

“Astfel că, de Paşte am petrecut, după vreo câţiva ani în care am fost în alte locuri, acasă, luând lumina de la biserica la care mergeam cu ani în urmă, străbătând drumul către casa în care mă aştepta mama şi bunica, cu bunătăţi, ouă roşii, cozonac şi pască. Vă încurajez pe toţi să mergeţi acasă, de oriunde v-au purtat destinele, atât timp cât ştiţi că acolo mai are cine să vă aştepte”, a spus artistul.

Unde poate fi mai frumos, decât în mijlocul naturii?

“Cu bucurie am găsit Turda înfloritoare, cum nu mă aşteptam. Cu locuri dragi, poate diferite acum, privite din altă perspectivă, cu oameni vechi, dar toate încărcate cu o emoţia pe care o simţi atunci când amintirile te duc în copilărie, căci ea este inima tuturor vârstelor”, a povestit Paul.

FUEGO în mijlocul florilor - locul unde se simte cel mai bine...

“Am colindat Apusenii, am vizitat salina de la Turda şi Cheile Turzii. Trăim într-un spaţiu căruia nu-i conştientizăm cu adevărat, valoarea. Ce minunăţii naturale are România şi cât de păcat este că aruncăm, mototolită ca pe-o hârtie, frumuseţea sa, dând-o pe alte meleaguri. Vizitaţi, mândriţi-vă şi iubiţi România, e tărâmul în care, nici de n-ai vrea, nu poţi să nu rămâi uimit! România e “acasă” pentru mine”, a conchis îndrăgitul cântăreţ.

Autor: Cornelia Ionescu
Sursa: WowBiz
21 aprilie 2014


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

Anonim
22 aprilie 2014 la 10:03

ANCA BARLAD. HRISTOS A INVIAT . Ce faine sant pozele .

Anonim
28 aprilie 2014 la 10:31

Anca Barlad . buna PAUL imi plac pozele cu tine cand erai mic.

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger