FUEGO - “Zi de poveste s-avem, cu mărțișoare muzicale”, “FUEGO MUSIC Official, 1 martie 2015

FUEGO - “Zi de poveste s-avem, cu mărțișoare muzicale”, 
FUEGO MUSIC Official, 1 martie 2015


Și uite că a sosit și primăvara! Fără floricele pe câmpii! Doar cu așternutul unor bucurii pentru un nou început!
Eu nu mi-s un împătimit al urărilor prefabricate. Mă știți, cu sinceritate, nu am decât muzica la purtător.


Zic doar ca în perioada ce vine, să ne fie bine, pentru a ne fi și mai bine. Și ca să fiu puțin egoist, îmi adjudec primăvara aceasta, oferindu-i o destinație completă - turneul "TRĂIESC". Atunci veți afla cu adevărat ce înseamnă anotimpul florilor pentru mine, dincolo de alte vorbe!
Așadar, zi de poveste s-avem, cu mărțișoare muzicale. Dau startul eu! Iar mărțișorul meu deplin va veni pe parcursul lunii acesteia, cu o premieră spectaculoasă!
Paul Surugiu – Fuego
1 martie 2015


O primăvară minunată îţi dorim, cu înfloriri de cântece spectaculoase! "Iubirea însăşi e o primăvară", iar cântul tău este iubire...  Zi cu primăvara-n suflet! Şi bucură-te de mirajul ei! O presărăm cu zâmbet pentru tine, ca să te bucurăm. E simplu şi înseamnă mult...
Fan Club Fuego Romania


Postat de:

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger