FUEGO - “Cum nu pot să mă reîntorc în timp, am găsit un loc unic care m-a purtat, într-o seară răcoroasă, în lumea boemă din perioadă românească interbelică”, FUEGO MUSIC Official, 28 martie 2015

FUEGO - “Cum nu pot să mă reîntorc în timp, am
 găsit un loc unic care m-a purtat, într-o seară 
răcoroasă, în lumea boemă din perioadă
 românească interbelică”, 
FUEGO MUSIC Official, 28 martie 2015


“Uneori stau și mă gândesc cum ar fi fost dacă aș fi trăit în perioada interbelică. Tare-i poetică simțirea și cred sigur c-aș fi cântat cu același patos muzica românească. Da, da, aș fi fost cu siguranță, un cântăreț și-aș fi alinat inimile albastre. Indiferent de cum suntem acum sau de cum am vrea să fim, visele noastre ne pot plasa oriunde, atât timp cât putem visa în libertate, fără să ne impună cineva. 


Cum nu pot să mă reîntorc în timp, am găsit un loc unic care m-a purtat, într-o seară răcoroasă, în lumea boemă din perioadă românească interbelică. Am descoperit că uneori e suficient să petrecem câteva ore într-un spațiu cu zvâc, pentru a ne încărca bateriile, pentru a fi în dispoziția perfectă ce ne conduce către mai departe.
Astfel, în București, există un restaurant unic, unde-i atmosfera ludică, unde crezi că ești în urmă cu vreo 80 de ani. 


Zahana 33 - Palatul Odeon este motivul perfect pentru a te reîntoarce în vremurile de aur. E un spațiu primitor, cu parfum prozaic, unde se ascultă muzica interbelică. Desigur, nu se poate să nu vă spun și despre preparatele minunate, autohtone, cu spirit tradițional, o mâncare cu atitudine și ștaif. Aici te vei simți ca într-un film vechi pe care vei vrea sigur să-l revezi. E în incinta Palatului Odeon, zona Unirii. Chiar trebuie să mergeți.


Eu am avut ocazia să rememorez perioada de atunci cu ocazia spectacolului meu din anul 2011 - “UN SUFLET ROMÂNESC ÎN CÂNTECE DE-ODINIOARĂ”, pe care îl puteți urmări mâine seară, de la ora 20.00, pe FAVORIT TV. Zi liniştită!”
Paul Surugiu - Fuego
28 martie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger