FUEGO – “Istoria mea se va spune în întreaga țară, într-o formă de care probabil vă era dor”, FUEGO MUSIC Official, 6 martie 2015

FUEGO - “Istoria mea se va spune în întreaga țară, 
într-o formă de care probabil vă era dor”, 
FUEGO MUSIC Official, 6 martie 2015


“Uitându-mă la vremea de afară, mă gândesc totuși că ar trebui să încep serios să cânt colindele mele, pentru că iarna, în ruptul capului, nu vrea să renunțe la noi. Bradul îl lăsăm pentru la anu’, dar când te gândești că acum ar fi trebuit ca natura să răsară, te apucă un frig și mai aprig. Eu sunt oricum cu gândul la primăvară și la turneul național „TRĂIESC”.

Știți bine că istoria mea se va spune în întreaga țară, într-o formă de care probabil vă era dor. Startul îl dăm pe 20 aprilie, la Brașov, continuând ulterior cu 21 și orașul lui Caragiale, Ploiești. Apoi ne va chema marea la ea, pe 22 aprilie, la Constanța. Mai departe poposim în Galați, Focșani, pe 23 și 24, și desigur Iașul celor șapte coline, pe 25 aprilie. Bacăul așteaptă muzica mea, povestea celor 20 de ani de carieră în ramă, pe data de 26 aprilie. Bârladul și Adjudul încheie periplul prin România, pe 27 și 28, urmând ca pe 29 și 30, să ajung și în Basarabia, acolo unde sunt ARTIST AL POPORULUI, la Chișinău, respectiv Bălți.


Biletele le găsiți la casa de bilete a fiecărei săli de spectacol, iar dacă întâmpinați dificultăți puteți suna la numărul 0746 774 204. Azi am un nou indiciu pentru voi – lansez album. Și nu orice fel de album, unul de ținută, din care cu siguranță veți întelege care-s scopurile mele și de spun ce eu de atâtea luni că „TRĂIESC”. Forma și prezentarea vor fi unice, iar playlistul surprinzător, cu piese noi și creații pe care nu le-am editat niciodată. Printre ele, cântecul de azi. Cu voie bună, să ne mai încălzească! Zi frumoasă!”
Paul Surugiu – Fuego
6 martie 2015


Mare veste!!!  Lipsea această piesă încântătoare şi încă câteva, pe care le cunoaştem, needitate încă-ntr-un album. Sperăm să le găsim printre alese. Frumos, promiţător! Dar, ce e mai frumos din toate spuse, e c-aşteptăm surprize, în formă şi în prezentare - unice şi noi, făgăduite azi! Ne bucurăm! Succes la Londra mâine, la ceas de sărbătoare cu românii noştri dragi - plecaţi departe! Cu voie bună să îi încălzeşti, că au mare nevoie de-alinare, în cântec românesc - de acasă! Seară frumoasă şi drum bun, cu-ntoarcere grabnică pentru "TRĂIESC"! 
Fan Club Fuego Romania

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger