FUEGO - invitat special la cea de-a VIII-a ediție a evenimentul „Femeia europeană”, timponline.ro, 20 martie 2015

FUEGO - invitat special la cea de-a VIII-a ediție a evenimentul
 „Femeia europeană”, 
timponline.ro, 20 martie 2015


Fundația “Doris” prin Doris Moldovan împreună cu Centrul Cultural Municipal „George Coșbuc” și TV Bistriţa, a organizat, pe 19 martie a.c., a VIII-a ediție a evenimentul „Femeia europeană”.


În cadrul evenimentului care s-a desfășoară la Teatrul de vară de la ora 18.00, au fost premiate valorile din județ, iar invitat special a fost FUEGO.
Fuego a susţinut un recital la final, fiind răsplătit cu multe aplauze de cei prezenţi, veniţi în număr mare să îl vadă, să obţină autograf şi să îi cumpere ultimele albume.





În drum spre Bistriţa, artistul a scris pe Facebook: „Dragu-mi-i în România mea! Zău ca sunt fascinat de fiecare drum parcurs în ţara asta mândră. Păcat e însă că uneori nu-şi poate arăta semeţia pe deplin.
Revenind acasă, în Transilvania de poveste, am refăcut parcă poveştile copilăriei şi mi-am adus aminte de zilele în care traversam timpul, gândindu-mă la marile scene. Azi, de pe ele, gândul ma reîntoarce la vremea în care alergam printre vise. Pe drum, zăbovind la poalele Apusenilor, am descoperit ce minuni au creat saşii români pe pământul de mii de ani al dacilor. Popasuri în care n-ai cum să nu simţi influenţa vremilor şi a civilizaţiei. Şi sincer, Apusenii trebuiesc neaparat strabătuţi, căci ascund, în înăţtarea lor către seninul vşsniciei, nenumărate locuri pe care nu le-ai mai văzut în alte părţi”.
Autor: Cristiana Sabău
Sursa: timponline.ro
20 martie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger