FUEGO - Concert extraordinar la Galleria Mall, Piatra Neamț: “În Moldova, oamenii știu să se distreze”, FUEGO MUSIC Official, 23 martie 2015

FUEGO - Concert extraordinar la Galleria Mall, 
Piatra Neamț: 
“În Moldova, oamenii știu să se distreze”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 martie 2015


"Iată-mă și cu povestea promisă. V-am zis, nu știu exact cum s-a brodit, dar tare m-a prins virusul denumit generic Facebook. Este motivul perfect pentru a scrie și modalitatea prin care putem fi atât de aproape.


Am concertat la Piatra Neamț, la Galeria Mall. Toate bune și frumoase, s-ar putea zice. Lume multă, peste 1000 de persoane, aglomerație și atmosferă de petrecere. 


Ei bine, imaginați-vă cum e când adaugi acestui peisaj ceva moldovence cu atitudine, puse pe distracție. Eu le-am oferit pe lângă cântece, lalele proaspete, dar nu a fost chip și aprige cum sunt, s-au bucurat de tot momentul ca nimeni altele. Ce-i drept, în Moldova, oamenii știu să se distreze. Nu zic că alte zone ar sta rău la acest capitol, dar aici există ceva ce nu-i lasă să stea pe scaune nici de-ar vrea.


Orașul Piatra Neamț e așa cum îl știu de ani de zile. O bijuterie liniștită și tăcută la poale de munte. De Piatra mă leagă începuturile mele, având aici unul dintre primele spectacole, împreună cu Draga Olteanu Matei și Rodica Popescu Bitănescu, care m-au ajutat atunci și de asemenea, primele evenimente private. Asta a făcut ca timp de aproape doi ani, să fac naveta în fiecare week-end pentru a cânta aici. Știam de atunci că în orașul acesta se mănâncă bine. Cel puțin tradițional, căci de fiecare dată când ajung în zonă poposesc la Hanul Troian, spre Bicaz, la doamna Fodor, unde-i mâncare bună românească. 


Dar ieri am descoperit un alt loc pe care vi-l recomand. Ce să-i faci, dacă-s gurmand? Așa că, dacă ajungeți la Piatra, trebuie neapărat să mâncați crepes, niște clătite gustoase cu tot felul de umpluturi cu specific mexican. După asta, pentru că-i exact la bază, vă plimbați cu telecabina.
Zic s-avem zi și săptămână pe cinste!"
Paul Surugiu - Fuego
23 martie 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger