FUEGO - „Zilele trec fără să ne dăm seama că, în trecerea lor, ne răpesc dimineţi şi bucurii pe care nu le vom putea niciodată revendica”, FUEGO MUSIC Official, 15 martie 2015

FUEGO - „Zilele trec fără să ne dăm seama că, în trecerea lor, 
ne răpesc dimineţi şi bucurii pe care nu le vom putea niciodată revendica”, 
FUEGO MUSIC Official, 15 martie 2015


„Prieteni, zilele trec fără să ne dăm seama că, în trecerea lor, ne răpesc dimineţi şi bucurii pe care nu le vom putea niciodată revendica.
Poate de aceea trebuie să ne gândim la azi ca şi cum ar fi ultima redută de cucerit pe-acestă lume. 


E duminică şi ştiu că neapărat trebuie să petrecem. Cu muzică bună. În seara asta, de la ora 20.00, vă invit pe Favorit TV, să urmăriţi emisiunea mea.
Cât despre timp, pot spune că, pentru mine, acesta a trecut cu folos, lăsându-mi împliniri, puţine păreri de rău, eu mulţumindu-i pentru tot ce-am primit, cu muzica mea.
Vă las în compania acordeonului cu a sa poveste de Paris!”


Paul Surugiu - Fuego
15 martie 2015


Mărturisim, avem păreri de rău, mai multe decât crezi... Timpul, mult prea puţin pentru atâtea câte ne-am dori să facem. Nu ştim de am făcut puţin sau mult, dar am făcut, noapte şi zi, frenetic şi cu vehemenţă, fără oprire şi fără bariere, oricine ar fi îndrăznit să ni le pună. Nu ne-am oprit. Am năzuit la dobândirea unei stime. Căci ea ne-a inspirat, prin simpla ei prezenţă şi prin iubirea pentru cântul său. Aceleaşi sfere ne-au legat, rămaşi suntem în ele. Am fost mai simpli, poate, dar îmbrăcaţi cu gândul şi sufletul frumos. Şi nici nu ne-amintim să fi simţit ruşine de sărăcia simplităţii lor. Mai mult, suntem doar mândri de rolul simplităţii, în general vorbind, şi-l ridicăm la rangul de virtute printre oameni, la fel ca tine. Experienţele te schimbă. Azi simţi, la fel gândind frumos, dar niciodată ca înainte. De aceea, timpul ni-l dorim mai mult... :)) C-ar fi păcat să-nchidem uşi în faţa unor suflete străine, neputincioase multe dintre ele, fără să ne dorim să le vedem, să le cunoaştem măreţia. În drumul străbătut n-am fost o clipă singuri Ori asta conduce la crezare, indiferent de spaţii sau de ani, o viaţă dac-ar trece peste noi, că într-o zi şi timpul, despre care azi vorbim, o să ne fie plin de împlinirea lui, nu pentru că-l va umple cineva anume, ci pentru că atunci o să-l simţim deplin. Convinşi fiind, rostim curent recunoştinţa noastră prin simplul: Mulţumesc! Un lucru e cert, noi continuăm să scriem şi mergem mai departe spre dobândirea folosului deplin al unui timp frumos, la care ţinem mult. Şi aceasta, da, e împlinirea noastră şi va fi. Şi e ceva, mai mult decât nimic... Vorbim cum inima ne zice şi-aşa o scriem.  Nu câştigăm trofee sau victorii. Nici însetaţi de ele suntem. Nici oamenii de „artă” ne vedem. Nu suntem! Nici n-am avut pretenţii cum c-am fi. Suntem noi, născuţi pentru-o necontenită dăruire. Muzica aşa a plănuit! Iar sunetul - văzduhul sufletelor ce-o iubesc prin tine...
Doar fericire îţi dorim, cu împlinirea dobândită până azi şi mare este, să faci din timp o fericire, în calitatea gândurilor bune! Seară frumoasă îţi dorim cu-a sa poveste de Paris!  
Fan Club Fuego Romania

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger