FUEGO - “MULTUMESC este cea mai simplă formă pentru recunoştinţă, respect şi răsplată a eforturilor”, FUEGO MUSIC Official, 30 martie 2015

FUEGO - “MULTUMESC este cea mai simplă formă 
pentru recunoştinţă, respect şi răsplată a a eforturilor”, 
FUEGO MUSIC Official, 30 martie 2015


“Dacă n-am primi șanse pentru a creşte, pentru a străluci, pentru a ne dobândi destinul, n-am fi la fel. Potecile s-ar împotmoli şi sigur lumina viselor noastre ar păli.
De asta trebuie să spunem MULTUMESC! Pentru tot! Şi-i uneori atât de simplu să aruncăm cu-acestă vorbă! 


Eu le mulţumesc zilnic celor ce-mi sunt echilibru, celor ce mi-au influențat parcursul, vouă şi educației ce nu mi-a dat oarecum voie să mă abat!
MULTUMESC este cea mai simplă formă pentru recunoştinţă, respect şi răsplată a eforturilor. Voi când ati mulțumit ultima data? 

Pentru că e început de săptămâna, plină de reușite, propun să ne delectăm cu un cântec mai vechi de-al meu, creat de ȘERBAN GEORGESCU, care e într-o stea şi căruia îi mulţumesc!”
Paul Surugiu - Fuego
30 martie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger