FUEGO – “Hai, la mulți ani, femeie!”, FUEGO MUSIC Official, 7 martie 2015

FUEGO – “Hai, la mulți ani, femeie!”, 
FUEGO MUSIC Official, 7 martie 2015


“Eu am luat-o înainte cu celebrarea zilei de 8 martie, cântând de zor femeilor, eterne mistere. Aseară, la un eveniment remarcabil dedicat lor și împlinirii a 65 de ani de la înființarea Companiei de Librării București, aproape că m-au acaparat. Abia am reușit să scap și drept răzbunare, le-am provocat prin cântec, la joc, la hore, făcând o atmosferă cu adevărat demnă de un chef de neuitat.


M-așteaptă două zile „grele”, dar ce să-i faci, pentru mine e o bucurie să știu că vocea mea și piesele romantice fac petrecerea reușită. Încă n-am descoperit care-i rețeta și nici n-am elucidat misterul, dar de fiecare dată când intru la o petrecere, ringul de dans devine neîncăpător, încât uneori sunt nevoit să mă urc pe scaun sau să sar ca să reușesc să-mi fac loc printre marea de oameni care cântă și dansează.
Așa a fost și aseară. Și atunci i-am zis colegei mele dragi, care era și ea prezentă la manifestare, SILVIA DUMITRESCU, că pentru noi artiștii, răsplata muncii vine în momentul acela zero în care stai în fața oamenilor și ei reacționează, te aplaudă, se bucură la vederea ta și-ar da totul pentru a fi cu adevărat fericiți în acele momente. Închei spunându-vă că SILVIA DUMITRESCU e un coleg special, căruia nu-i prea poți acorda calificative, căci a-i știrbi din devotamentul și jovialitatea pe care le pune în discuție atunci când povestește de colegii ei. La fel de spumoasă, nonconformistă, pentru mine, Silvia rămâne un etalon al unei perioade mărețe.


Și-acum zic c-ar fi bine să urmați exemplul demn al doamnelor despre care v-am povestit și să dați, încă de azi, drumul la petrecere. Cu muzica mea, normal! Hai, la mulți ani, femeie!”
Paul Surugiu – Fuego
7 martie 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger