FUEGO - “Mai există și locuri în care, într-adevăr, te poți simți pe deplin artist”, FUEGO MUSIC Official, 25 martie 2015

FUEGO  - “Mai există și locuri în care, într-adevăr,
 te poți simți pe deplin artist”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 martie 2015



Mai există și locuri în care, într-adevăr, te poți simți pe deplin artist. Unul dintre ele e Televiziunea Română. Încă-i bine aici, iar în ceea ce mă privește, există o oarecare idilă profesională. Aici am apărut, aici m-au cunoscut oamenii și tot prin intermediul oamenilor din televiziune am continuat să fac muzică, evoluând, într-o perioadă în care poate nu mai aveam suficientă dorință de a continua.


Azi, la emisiunea „IERI, AZI, MÂINE”, moderată de Corina Dănilă și realizată de marele om de televiziune, Carmen Movileanu, pe care o cunosc de peste 20 de ani, am fost emoționat. A fost asemenea unei radiografii, scurte, ce-i drept, a carierei mele, a modelelor și a momentelor speciale din arhiva televiziunii. O istorisire ce m-a emoționat, lăcrimând la un moment dat, copleșit de toată responsabilitatea pe care o am, aceea de a mă menține în continuare la același nivel.


Ne-ar fi trebuit mult mai mult timp pentru a vorbi despre tot. Dar până la o întâlnire viitoare vă atașez aici link-urile cu înregistrarea de azi. Seară liniștită!
Paul Surugiu - Fuego
25 martie 2015


Astăzi, 25 martie 2015, FUEGO a fost invitatul de marcă al emisiunii "IERI-AZI-MÂINE" în ziua dedicată muzicii uşoare, moderată de Corina Dănilă și realizată de Carmen Movileanu, o "călătorie în timp" emoţionantă, sensibilă, tandră, ce-a rezonat frumos, curat, profund, prin simpla modestie a celui invitat. Şi lacrima ni s-a unit cu-a sa... Ce amintiri frumoase, de ieri, de azi... Trecut, prezent şi-n viitorul cert "TRĂIESC". Frumos! Mulţumim mult! Felicitări artistului pentru ediţia de azi şi pentru întreaga carieră! 
Fan Club Fuego Romania 


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger