FUEGO - Invitat special la RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI în emisiunea lui Andrei Partoș - PSIHOLOGUL MUZICAL, 20 martie 2015

FUEGO - Invitat special la RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI 
în emisiunea lui Andrei Partoș - PSIHOLOGUL MUZICAL, 
20 martie 2015


„Încă de când eram copil, adormeam ascultând cu mare interes teatrul radiofonic de la RADIO ROMÂNIA, încercând să recunosc vocile marilor actori. Ce bucurie! Și muzica românească suna altfel atunci când se auzea pe frecvențele radioului de suflet al românilor.
La Radio România am descoperit bijuteriile de cântec ce m-au inspirat, acolo am visat și stând la căpătâiul radioului timid, ce emitea cu întreruperi, îmi imaginam că la un moment dat mă voi auzi și eu acolo, și muzica mea și vocea mea va răsuna în toată România.


Visele au evoluat, eu am crescut și iată că acum, mai precis vineri, 20 martie, de la ora 24.00, trecute fix, târziu în noapte, mă puteți asculta la RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI în emisiunea lui Andrei Partoș – PSIHOLOGUL MUZICAL. Nu vorbim despre celebrele cote ale Dunării, ci povestim despre cariera mea, despre cei ce mi-au fost alături, ascultăm muzică bună și peste toate, vă premiem dacă ne trimiteți mesaje.
Garantez câteva ore de neuitat, la miez de noapte, având cu mine cântece îndrăgite de voi și numeroase surprize de dezvăluit. Așa că vă invit să nu ratați încă o filă din împlinirea viselor mele din copilărie!”
Paul Surugiu - Fuego
17 martie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger