FUEGO - „Revenind acasă, în Transilvania de poveste, am refăcut parcă poveștile copilăriei”, FUEGO MUSIC Official, 18 martie 2015

FUEGO - „Revenind acasă, în Transilvania de poveste, 
am refăcut parcă poveștile copilăriei”, 
FUEGO MUSIC Official, 18 martie 2015


„Dragu-mi-i în România mea! Zău că sunt fascinat de fiecare drum parcurs în țara asta mândră. Păcat e însă că uneori nu-și poate arăta semeția pe deplin.


Revenind acasă, în Transilvania de poveste, am refăcut parcă poveștile copilăriei și mi-am adus aminte de zilele în care traversam timpul, gândindu-mă la marile scene. Azi, de pe ele, gândul mă reîntoarce la vremea în care alergam printre vise.


Pe drum, zăbovind la poalele Apusenilor, am descoperit ce minuni au creat sașii romani pe pământul de mii de ani al dacilor. Popasuri în care n-ai cum să nu simți influența vremilor și-a civilizației. Și, sincer, Apusenii trebuiesc neapărat străbătuți, căci ascund, în înălțarea lor către seninul veșniciei, nenumărate locuri pe care nu le-ai mai văzut în alte părți.


Și ca să închei pe nota muzicală, vă las în compania muzicii ce mă descrie pe mine și România mea!”
Paul Surugiu – Fuego
18 martie 2015


Wow, ce frumos!  „Pe-un picior de plai, pe-o gură de rai”, mărturie a marelui miracol al creaţiei, cu soarele ei, suveran pe cer, ce lu­minează cu privirea lui blândă toate minunăţiile României? România, asta e ţara noastră, o iubire simplă, ca de la suflet la suflet, singurul loc în care poţi să-ţi descarci sufletul de taine! Trebuie să fie sublim, ca să baţi cu privirea toată suflarea românească şi s-o cuprinzi cu dor şi drag de frumos. Te credem, efortul nu e zadarnic, căci în ea bate, cu onoare şi mândrie, inima de aur a românului! Toate aceste mărturii, destăinuiri, consemnări, devin, la rândul lor, mesaje pe care sufletul românesc le transmite gneraţiilor viitoare cu ajutorul cuvântului, al cântecului, al limbii noastre, prin acea legătură profundă care ne uneşte. O Românie care te-mbrăţişează cu toată magnitudinea ei binecuvântată, cu bogăţia ei epopeică şi fără seamăn ce s-a petrecut de-a lungul su­telor de ani, cu munţii, dealurile şi văile ei, cu apele ei repezi, cu verile ei fierbinţi, scăldate în valurile răcoroase ale mării, cu zilele ei geroase de iarnă, încremenite în crustele poleite de ghea­ţă. Şi te-apucă dorul s-o cunoşti şi s-o-nţelegi mai bine, cutreierând-o la pas, cuprins fiind de acel sentiment la fel de complex şi greu de definit ca iubirea. Dar n-apuci să-ţi tragi bine sufletul, crezând că i-ai atins semeţia, că între tine şi orizontul căutării tale se naşte un nou sens, o nouă lume, un întreg univers al românilor, mult prea vast ca să-i cuprinzi esenţa şi să-i pătrunzi taina. Cu respiraţia tăiată, o spunem frumos şi simplu, demn şi cu mândrie: Asta-i România noastră, identitatea noastră, căci ei îi aparţinem, în măsura în care ne aparţine, o imagine spectaculoasă în­năs­cută din uimitoarea rezonanţă a dacilor, o ţară de poveste! România, asta e ţara ta, a mea, a noastră, o iubire simplă, ca de la suflet la suflet, singurul loc în care pot să-ţi descarci sufletul de taine! 
Fan Club Fuego Romania 

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger