FUEGO - “Într-un turn Babel al omeniei, suntem uniţi de aceleaşi valori universal valabile”, FUEGO MUSIC Official, 2 aprilie 2015

FUEGO - “Într-un turn Babel al omeniei, suntem
 uniţi de aceleaşi valori universal valabile”, 
FUEGO MUSIC Official, 2 aprilie 2015


“Prin pelerinajul meu în Ţara Făgăduinţei, am descoperit că nu contează ce limbă vorbim, ce culoare avem sau ce naţionalitate. Fie că suntem europeni, evrei, arabi, negri sau turci, toţi la un loc, într-un turn Babel al omeniei, suntem uniţi de aceleaşi valori universal valabile. Până la urmă, importante sunt prietenia, onestitatea şi loialitatea faţă de semeni.


Pentru că sunt fascinat de cultura altor popoare, m-am pozat şi am încercat să aflu cât mai multe de la cei din seminţii diferite. Ca într-un furnicar, pentru toţi conta doar bucuria de a vizita şi a călători pe Pământul Sfânt. Şi am înţeles atunci! Limba şi mediul în care te naşti îţi sunt definitorii, dar nu stau ca bariere în faţa strălucirii omeneşti! Omul e unul şi este egal peste tot în lumea asta mare!


Negresele aproape c-au vrut să mă ia cu ele, femeile din Arabia au zâmbit timid, iar evreii în costume de armată sunt pregătiţi de mici pentru a putea apară ţara! De ani şi ani, omenirea şi-a exprimat atât de mult diferenţele, fără să consemneze că acolo, în suflet, cu emoţie, toţi am fost plămădiţi!”


Paul Surugiun - Fuego
2 aprilie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger