FUEGO - "Luați decizii pentru final fericit, dar nu uitați că la început a fost tot inima", FUEGO MUSIC Official, 2 iulie 2015

FUEGO - "Luați decizii pentru final fericit, dar nu
 uitați că la început a fost tot inima", 
FUEGO MUSIC Official, 2 iulie 2015


“De dimineață, m-am gândit c-ar fi bine să vă scriu. Gata mi-s de drum lung, străbătând țara până în Bucovina eternă, pentru a cânta în Putna plină de virtute, astă seară. Și mi-a venit în minte o vorbă înțeleaptă – “Sunt, doar un afectiv care gândeşte cu inima, apărându-se de disperări cu un plus de pasiune”. Mereu am pus în față hotărârile luate din instinct, din ceea ce am simțit. În fond, oricât de puternică ar fi rațiunea, în final răzbate tot sentimentul puternic că trebuie să fac ce-mi dictează inima.
Pasiune am pus în tot ce-am făcut. Chiar și când disperările erau mari. Am mai zis-o de vreo câteva ori, eu nu sunt neapărat un exemplu și nici înțelepciune extremă nu dețin, în schimb am învățat că trebuie să învăț de la viață. Iar asta mă face să vă spun și vouă. Nu-i neapărat cea mai bună soluție și nici să aplicați ce zic nu e necesar. Dar tot sufletul îmi dictează că-i frumos să-mi pătrez oamenii dragi aproape, așa cum sunteți voi, dăruindu-vă o parte din ce însemn eu. Așadar, luați decizii pentru final fericit, dar nu uitați că la început a fost tot inima. 


Nu întâmplător mi-am amintit de această vorbă. Ea aparține unui mare înțelept, un izvor de cunoaștere, un suprem contemporan, maestru al vorbei – OCTAVIAN PALER, care și-ar fi celebrat azi ziua de naștere. Cu muzica mea îi mulțumesc! Zi de aur!”
Paul Surugiu - Fuego
2 iulie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger