FUEGO - "Azi trebuie să lăsăm tradițiile la o parte și să petrecem. Cu gândul la poezie, căci azi maestrul Păunescu ar fi împlinit 72 de ani", FUEGO MUSIC Official, 20 iulie 2015

FUEGO -  "Azi trebuie să lăsăm tradițiile la o parte și să petrecem. 
Cu gândul la poezie, căci azi maestrul Păunescu ar fi împlinit 72 de ani", 
FUEGO MUSIC Official, 20 iulie 2015


“Legenda spune că-n ziua de Sfântul Ilie, cerurile-s deschise, rugămințile ne sunt ascultate, iar furtunile pot șterge, pentru moment, ce-i rău în noi și-n jurul nostru. Pure mituri, în schimb e cert că azi avem ceva sărbătoriți, ce poartă numele de Ilie, Iuliana, Iliuță, care trebuiesc, cu surle și trâmbițe, celebrați. Eu le urez tuturor ani mulți și vară cu mai multă răcoare! 


V-am zis de tradițiile zilei tocmai pentru că ieri am avut impresia că acestea ascund ceva adevăr. Desigur, glumesc, dar ieri am pățit ceva ce nu mi s-a mai întâmplat. O furtună fără aseamăn, o adevărată rupere de nori, mi-a dat planurile peste cap și m-a blocat câteva zeci de minute în drum. Acum nu știu dacă are legătură cu semnificațiile Sfântului Ilie, dar e sigur că într-un final am ajuns la nunta la care mirii mă așteptau.
Și acesta e un obicei intrat în folclorul urban. Mulți nu-și concep, după cum îmi spun, nunta, fără câteva din piesele mele. La alții, am devenit la rându-mi, tradiție, cântând și la nuntă și la botez, și la frați și alte rude. Iar eu sunt onorat că pot desăvârși atmosfera unei zile cu cea mai potrivită muzică pentru un astfel de eveniment! 


Aseară am deschis calea unor tineri frumoși din Neamț, jucând ca nimeni alții, Locația unică, invitații pe măsură, iar distracția a durat până târziu în noapte, cu artificii și bunătăți. Moldovenii nu m-au lăsat, și-am făcut și eu cu ei o horă. Așadar, azi trebuie să lăsăm tradițiile la o parte și să petrecem. Cu gândul la poezie, căci azi maestrul Păunescu ar fi împlinit 72 de ani. Și la muzica mea!”
Paul Surugiu - Fuego
20 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger