FUEGO - vacanta in Europa cu rucsacul in spate, wowbiz.ro, 25 iulie 2015

FUEGO - vacanta in Europa cu rucsacul in spate. 
“Mereu am parte de peripetii. In aprilie am hranit somnii cu pufuleti romanesti. 
Am zis sa merg pe principiul patriotismului”, 
wowbiz.ro, 25 iulie 2015


Dupa o perioada super incarcata, in care a avut concerte peste concerte in toate zonele importante ale tarii, cat si in strainatate, Fuego isi va permite in sfarsit un ragaz si va pleca in vacanta.
Pentru concediul de anul acesta, artistul nu a ales destinatii exotice sau de cinci stele, ci a gandit o vacanta fara fite, prin Europa, cu rucsacul in spate si harta in mana.


“Zau ca am o perioada agitata tare si doar cu voi ce-mi mai aduc aminte de vacanta. Lasand gluma la o parte, mi-am propus ca vara aceasta sa o petrec relaxandu-ma. Sunt oricum un comod din fire si nici nu ma dau in vant dupa tot ce-nseamna senzatii tari.
Astfel ca, impreuna cu prieteni apropiati, imi rezerv cateva zile din luna august pentru o excursie, de genul celei scolare, cu rucsacul in spate, prin Europa. Punctam Franta, Cehia, Italia si Turcia. Niciodata nu pot sa plec in vacanta fara cativa din oamenii care-mi sunt permanent aproape. Avem ca un ritual. De vreo cativa ani buni, nu ne mai dezlipim unii de altii atunci cand vine vorba de plecat in tari straine sau chiar in Romania. In fond, daca nu imparti bucuriile si daca nu le fabrici alaturi de cei dragi, atunci ele nu-si mai au rostul”, a declarat Fuego pentru WOWbiz.ro.
Si, ca un facut, de fiecare data cand e rost de vacanta, ceva memorabil si bun de povestit tot trebuie sa se intample. “Vacantele mele au tot timpul parte de peripetii. Nici nu ajungem bine undeva si se intampla sa primim camere gresite, sa nu avem ce ne trebuie, sa ne apucam sa schimbăm, sa se strice programul. Ne revenim pe parcurs, dar cert este ca ne asteptam la asta.


Ultimele vacante le-am petrecut tot prin apropiere. In februarie la Londra, cand am fost cat pe ce sa dau mana cu regina Angliei. In aprilie am vizitat Israelul si am “botezat” simbolic vreo opt fine si fini in Apa Iordanului, devenindu-le parinte spiritual. A fost o joaca pentru cei mari, desigur, dar tot acolo am hranit somnii cu pufuleti romanesti. Am zis sa merg pe principiul patriotismului. Si cum tot aveam de acasa ceva pufuleti autohtoni, i-am dat pe toti sutelor de somni care m-au inconjurat.


Mi-am propus sa merg si pe o croaziera in Marea Nordului cat de curand si sa adaugam in istoricul nostru ceva destinatii mai indepartate, ce vin cu alte culturii. Dar toate la timpul lor, caci acum sunt axat pe toate proiectele mari ce le am in plan pentru vara si mai ales, toamna aceasta. Imi dezvolt pasiunea si pictez, iar cat de curand voi lansa o expozitie inedita cu parte din picturile mele. Tot la finalul verii, lansez si un material discografic care ma prezinta intr-o alta ipostaza decat cea cunoscuta vouă. Scriu povesti frumoase in fiecare zi pe Facebook, pe FUEGO MUSIC Official​, si incep, din 9 august, un nou sezon al emisiunii Familia Favorit, pe care o moderez, de mai bine de sapte ani, la Favorit TV”, ne-a dezvaluit artistul.


Sursa: wowbiz.ro
25 iulie 2015

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger