VIDEO/FUEGO – O nouă seară plină de surprize la "Agentul VIP", Antena Stars, 29 iulie 2015

VIDEO/FUEGO – O nouă seară plină de surprize la  "Agentul VIP", 
Antena Stars, 29 iulie 2015


În seara zilei de 29 iulie 2015, echipa emisiunii “Agentul VIP”, împreună cu moderatorul Cristian Brancu, l-au avut invitat pe unul dintre cei mai iubiţi artişti din România, Paul Surugiu - Fuego, într-o ediţie spectaculoasă, plină de provocări şi momente de neuitat, în care surprizele nu au lipsit.
Luna august este una cu totul şi cu totul specială pentru Fuego. Fiind luna în care artistul își serbează ziua de naștere, surprizele din partea acestuia, pentru admiratorii săi, nu vor întârzia să apară. Fuego ne-a pregătit un nou material discografic cu maestrul Nicolae Botgros, dar surpriza cea mai mare va fi apariția unui site național cu picturile artistului, acolo unde vom putea admira și achiziționa toate operele sale, precum și un catalog de prezentare cu toate detaliile despre simboluri, teme, tablouri, posibilități de livrare.


"Am preferat ca vara aceasta să am o singură ocupație atunci când vine vorba de relaxare – pictura. E un fel de terapie ce-mi dă putere și care, spre surprinderea mea, iese din ce în ce mai bine. Astfel că m-am hotărât și sper să fiți și voi de acord cu mine, susținându-mi noua pasiune – voi lansa la final de august o expoziție ca la carte cu tot ce am reușit să fac în mai bine de jumătate de an, de când m-am apucat serios de treabă." (Paul Surugiu - Fuego)


Dar până atunci, vă invităm să revedeţi emisiunea de aseară de la "Agentul VIP", pentru a descoperii ce înseamnă muzica pentru sufletul său.


“Eroii vieţii mele sunt trei nume importante care m-au adus pe scara muzicală la care mă aflu acum, şi anume: maestrul Jolt Kerestely, compozitorii George Grigoriu şi Petre Găluşanu. Toate realizările mele muzicale le datorez lor, fiindcă ei m-au lansat în muzică, ei mi-au dat lecţii de canto, ei m-au dus la radio pentru prima dată şi apoi la televiziune.” (Paul Surugiu - Fuego)
Bucuria imensă cu care cântă, originalitatea melodiilor şi a textelor sale fac din Paul Surugiu, alias Fuego, un mare artist, care a reuşit să-şi facă din propria viaţă un şlagăr de succes. Sincer, modest, puţin nostalgic, dar totdeauna solar şi plin de haz, el reuşeşte să-şi păstreze în fiecare zi candoarea şi firea echilibrată cu care ne-a obişnuit.


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger